Ik weet dus niet of ie er wat van naar binnen gewerkt heeft. hoe kwalijk kan dit zijn?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
filterhulzen
Moderator: moderatorteam
- minimax
- Actief
- Contacteer:
filterhulzen
kom ik net thuis, vind ik een briefje van mn buuf, dat max mn doos filterhulzen gemollestreerd had
. ze had alles opgeruimt, maar ik neem aan dat meneer wel even feest heeft gehad, gezien de huidige status van de doos.
Ik weet dus niet of ie er wat van naar binnen gewerkt heeft. hoe kwalijk kan dit zijn?
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
- Zenda
- Zeer actief
Re: filterhulzen
Ik weet niet of je nog een huls hebt, maar kijk dan even als je de filter in het water legt of deze uitzet. Zo ja zou ik even naar de d.a. gaan voordat er verstoppingen komen. Dat is eigenlijk het enige wat ik weet.minimax schreef:kom ik net thuis, vind ik een briefje van mn buuf, dat max mn doos filterhulzen gemollestreerd had. ze had alles opgeruimt, maar ik neem aan dat meneer wel even feest heeft gehad, gezien de huidige status van de doos.
![]()
Ik zou zowieso even de d.a. bellen en er na vragen.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
- minimax
- Actief
- Contacteer:
- Zenda
- Zeer actief
Nou gelukkig valt de schade dus mee. En geef hem eens ongelijk dat hij niet naar buiten wilminimax schreef:de hulzen zetten niet uit, heb het ff getest.
hij heeft wel flink diarree gehad, maar dat was sinds gister avond weer over. verder niks aan t handje (op het niet willen lopen na, ivm de regen haha)
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.