Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spugen en diaree
Moderator: moderatorteam
-
jidde
spugen en diaree
Afgelopen zondag en maandag had Nanni diaree in huis, dus maandag naar de DA geweest. Ze heeft pilletjes gehad tegen diaree. Daarna 2 dagen niet gepoept en nu weer harde drollen.
Sinds 1,5 dag is Tuana aan het spugen en vandaag ook nog aan de diaree. Ze slaapt ook veel, ik heb niet het idee dat ze koorts heeft, want dan zou ze rode oortjes krijgen.
het heerst hier ontzettend, ken erg veel honden met diaree.
Het blijft vervelend voor Tuana. Ze krijgt nu okugest en even geen eten meer. Drinken doet ze goed en ze slaapt veel. arm meissie
Zijn er meerdere op forum die er last van hebben?
Sinds 1,5 dag is Tuana aan het spugen en vandaag ook nog aan de diaree. Ze slaapt ook veel, ik heb niet het idee dat ze koorts heeft, want dan zou ze rode oortjes krijgen.
het heerst hier ontzettend, ken erg veel honden met diaree.
Het blijft vervelend voor Tuana. Ze krijgt nu okugest en even geen eten meer. Drinken doet ze goed en ze slaapt veel. arm meissie
Zijn er meerdere op forum die er last van hebben?
-
boxersien
-
doggy
- markdh
- Zeer actief
-
hercujess
-
jidde
- markdh
- Zeer actief
Het is in iedergeval erin gebleven al was het wel witbrood.Ben blij te lezen dat ze alweer met een speeltje ligt te lieren dus gaat de goede kant op.Geef 'r maar een knuffeljidde schreef:Ze heeft vandaag alles binnen gehoudenWelliswaar alleen witbrood, maar dat kwam er gister ook uit.
Ze ligt nu met een speeltje te klieren, zo ken ik haar weer

-
jidde
- markdh
- Zeer actief
Dat Tuana weer de oude is is great nieuws,maar of een hond weet dat ie misselijk is geworden door de brokken weet ik niet.Wat je misschien wel kan proberen is er misschien wat lekkers eraan toe te voegen en dan steeds wat minder gaan geven zodat ie weer aan de brokken gaat wennenjidde schreef:Tuana is weer de oudeZe wilt alleen haar nieuwe brokken bijna niet eten. Daarvoor at ze de brokken wel, maar sinds ze ziek is geweest niet meer. Zou ze kunnen denken dat de misselijkheid door de brokken is gekomen
Of is ze niet zo slim