Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bij de trimsalon geweest

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Petra1979
Vaste gebruiker
Contacteer:

Bij de trimsalon geweest

Ongelezen bericht door Petra1979 »

Gisteren had ik zelf de hondjes al gewassen, ze stonken een uur in de wind, bah! Na het wassen even droog geföhnd anders raken ze in de klit. Ze zagen er al fantastsich uit, lekkere pluizebolletjes. Whicket ligt lekker op de bank en ik zie wat op haar achterpootje, verrek, ze heeft extra hubertusklauwtjes, dat was me gisteren niet opgevallen! Blijkt dat die nagels al tegen het kussentje aanzitten, dus meteen de trimsalon gebeld. Ik kon er binnen een uur terecht. Meteen Tayko ook maar even meegenomen want hij heeft zijn nagels ook best lang. Ze heeft bij Whicket en bij Tayko allebei de nagels geknipt maar ook evne hun koppies bij geknipt en de pootjes bij geknipt. Ik kreeg een complimentje, ze zagen er perfect uit. Is toch wel lekker om te horen vooral van iemand die er verstand van heeft! Nu liggen ze languit op de grond te genieten van het uitzicht! Hahaha, ze hadden allebei een aardig afdakje boven hun ogen.

Groetjes Petra
Maria67
Actief

Ongelezen bericht door Maria67 »

Daar word ik ook altijd heel blij van als een deskundige zegt dat mijn hondjes er goed uit zien :cheer:
En goed van je dat je gelijk de trimsalon hebt gebeld voor die nageltjes :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”