Ik kon eerst niet de merken kvv vinden die ik wilde om af te wisselen (ik kan geen enorme hoeveelheden kwijt en dan wordt het te duur of wordt het niet bezorgd) en gaf ze ook nog geperste brok, maar na her en der geinformeerd te hebben kan een dierenwinkel in de buurt 15 kilo AHV voor me bestellen
Dus nu gaan we helemaal van de brok af.
Aangezien de hondjes de afgelopen dagen alleen maar kvv hebben gehad vond ik vanmiddag dat ik wel eens een visje voor ze kon kopen. Ik heb verse sardientjes gehaald op de markt, dat leek me na wat zoekwerk in deze rubriek prima om eens te proberen. Dus ik heb ze allebei een visje gegeven en de rest in de vriezer gedaan.
Boy heeft zijn visje meteen rustig opgegeten, hij vond het erg lekker en ik vond het erg leuk om te zien hoe hij ervan genoot. Saffie heeft eraan gelikt en geknabbeld totdat ze een kat hoorde en wegliep en toen heeft Boy die van haar ook opgegeten.
Alleen nu heeft Boy het weer opgekotst. Is dat normaal? De honden kotsen bijna nooit, maar als ze het doen wordt het weer opnieuw opgegeten en dat deed hij nu niet.
Ik heb iig maar even een wierrookje aangestoken in huis
Wanneer kan ik het weer proberen? En als dat goed gaat hoe vaak mogen ze dan vis hebben? Ik hoop dat Boy het binnenhoudt en Saffie het opeet want ik heb in mijn enthousiasme een beetje veel gekocht :N:
Hoe lang kan je vis bewaren in de vriezer?