Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas gezocht voor Zarah

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Oppas gezocht voor Zarah

Ongelezen bericht door moosje »

Hoi,

Ik heb een vraagje aan de mensen in omgeving Amersfoort.
Binnenkort ga ik als het doorgaat 3 dagen in de week werken. Ik ben dan ruim 10 uur per dag weg. Zarah redt het makkelijk om zo'n tijd niet uit te gaan, maar toch vind ik het niet kunnen.

Ze mag thuis blijven dat je haar hier ophaalt voor een wandeling, maar ze mag ook bij jou thuis verblijven die dagen (ik heb geen auto dus kan haar niet halen en brengen).

Zarah luistert prima, maar trekt wel aan de riem. Met een gentleleader gaat het een stuk beter. Ik woon naast het waterwingebied (200 meter lopen) en daar mag ze los. Tenzij je dat niet wilt natuurlijk. Ze kan met alle honden overweg, maar als ze een kat ziet is ze weg! Thuis gaat het prima met de kat samen, maar buiten is een ramp. Ze speelt niet/nauwelijks met ballen, stokken enz. Zwemmen doet ze ook niet, maar pootje baden wel. Van de zomer gaan we samen zwemmen als t doorgaat.

Vandaar mijn vraag. Is hier iemand die (tegen een kleine vergoeding) Zarah af en toe uit wil laten? In ieder geval de maandag, omdat ik dan 's avonds ook vaak weg ben en ik me al enorm moet haasten om op tijd te zijn. Het gaat om de maandag, dinsdag en vrijdag. In principe hoeft ze er maar 1 keer uit, rond het middaguur. Ze heeft geen vast ritme, dus als het een keer iets vroeger of later wordt maakt het niet uit. En op de maandag eventueel rond etenstijd nog een keer.

Groetjes Monique
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”