kluukje schreef:Amber schreef:Als je een hond hebt, die voor bepaalde dingen een allergie heeft, word het wel wat moeilijker om verschillende dingen te geven
Hier doe ik nogal eens wat tafelrestjes van ons door het eten van de honden heen!!
Ik vind het soms moeilijk om te weten wat ze nu wel en niet mogen. Ik weet dat chocola dodelijk kan zijn voor honden, dus heb mijn dochtertje ook echt op het hart gedrukt haar niets te geven waar chocola inzit. Wil zowiezo niet dat ze haar "zomaar" iets tussen door geeft. Heb hier tig verschillende hondenkoekjes etc. etc. dus ze krijgt genoeg. Maar is er ook bepaald fruit of groente dat je ze beter niet kunt geven? Bestaat daar een lijst van? Of klink ik nu heel dom

Hier krijgen ze kwa groente eigenlijk alles, van sperziebonen tot spinazie, wat wel belangrijk is dat het gekookt is.
Rauwe groente kunnen ze niet zo goed verteren, of je moet er echt een groentemix met de blender van maken ofzo!
Kwa fruit krijgen ze hier wel eens een stuk appel, of banaan.
Wat echt niet goed voor een hond is zijn druiven, en dus ook geen rozijnen! Hier kunnen ze erg ziek van worden!
Wat ze ook mogen is wat biogarde yoghurt ofzo!
Als je hier meer over wilt weten zou je je eens kunnen registreren op een zogezegd forum voor zelf samenstellen van maaltijden voor de hond!