Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schooltv

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Schooltv

Ongelezen bericht door blacky »

Vrijdag was bij Schooltv het onderdeel: Nieuws uit de Natuur en deze keer ging het om hondengedrag. :mrgreen:
Ik vond dit een erg leuke uitzending. Natuurlijk was het voor kinderen maar de uitleg en de filmpjes waren erg duidelijk. B.v. ze lieten aan de stand van de staart zien hoe je kon zien welke hond hoger in rang was. Was echt super duidelijk te zien en dit was iets waar ik als toch wel enigszins oudere honden bezitter nooit op had gelet. Nu werd er echter niet bij verteld hoe dit werkt bij honden die dan geen staart hebben :denken:
Ook lieten ze zien wat je moet doen als je bang bent voor een hond en wat je dus vooral niet moet doen. :ok:
Ik heb genoten. Ik weet niet of hij bij uitzending vermist staat maar de herhaling volgt vast wel eens. :mrgreen:
Afbeelding
gevni havanezers
Laurie en Denis
Actief
Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laurie en Denis »

Dat is inderdaad een leuke uitzending. Het leuke van schooltv is dat je het kunt bekijken op hun eigen website, dus misschien staat deze uitzending daar al wel op!
Zou wel leuk zijn, kan ik het gebruiken tijdens mijn les met mijn mentorklas, er zijn zoveel kinderen die bang zijn voor honden. (Ik werk in Den Haag op een vmbo-school.)

Groetjes Laurie en Denis en damian
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

yep, mijn zoon van 10 had die uitzending op school gezien. Hij vond het erg leuk en ook de andere kinderen zeidn ervan geleerd te hebben.
Ik heb de uitzending ook bekeken en met name wat te doen als je erg bang bent vond ik wel een goeie....er zijn nog zoveel bange kindjes.
Afbeelding

So Sweet :I:
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Wat goed dat schooltv hier aandacht aan heeft bsteed! :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”