Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pantoffelbrenger
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Pantoffelbrenger
Zojuist heb ik Boomer in de tijd van een reclameblok geleerd om mn pantoffels te brengen..
Hij vond ze al heel interessant, dus dat was snel aangeleerd met de clicker. Ik heb van die Snoopypantoffels, dus echt met lange oren, een neus en deze hebben ook een hoedje, brilletje op en sjaaltje om..
Zolang ze in het zicht staan, vind en brengt hij ze op het handgebaar dat ik gebruik voor apport en voor het onderscheid zeg ik erbij; pantoffel!
Dus ik zit op de bank, roep Boomer, geef het handgebaar en zeg gelijkertijd pantoffel en hij loopt naar de slaapkamer en pakt mn pantoffel.. Lachen joh!
Heeft hij de een gebracht, gaat hij keurig netjes de volgende halen als ik dat vraag.
Als ik ze uit het zicht zet, vind hij het moeilijker, dan denkt hij dat hij wat anders moet gaan halen, dus hij moet nog even leren dat pantoffel deze dingen betekent...
Drnet pakte hij, toen ik om mn pantoffel vroeg die uit zicht stond, zn zeehond, loopt ermee de slaapkamer in en komt zonder iets terug. Dus ik ging kijken, heeft hij de zeehond keurig netjes op de pantoffels gelegd.
En dit was nou die hond die met ruim 2 jaar nog niet wilde apporteren...
Hij vond ze al heel interessant, dus dat was snel aangeleerd met de clicker. Ik heb van die Snoopypantoffels, dus echt met lange oren, een neus en deze hebben ook een hoedje, brilletje op en sjaaltje om..
Zolang ze in het zicht staan, vind en brengt hij ze op het handgebaar dat ik gebruik voor apport en voor het onderscheid zeg ik erbij; pantoffel!
Dus ik zit op de bank, roep Boomer, geef het handgebaar en zeg gelijkertijd pantoffel en hij loopt naar de slaapkamer en pakt mn pantoffel.. Lachen joh!
Heeft hij de een gebracht, gaat hij keurig netjes de volgende halen als ik dat vraag.
Als ik ze uit het zicht zet, vind hij het moeilijker, dan denkt hij dat hij wat anders moet gaan halen, dus hij moet nog even leren dat pantoffel deze dingen betekent...
Drnet pakte hij, toen ik om mn pantoffel vroeg die uit zicht stond, zn zeehond, loopt ermee de slaapkamer in en komt zonder iets terug. Dus ik ging kijken, heeft hij de zeehond keurig netjes op de pantoffels gelegd.
En dit was nou die hond die met ruim 2 jaar nog niet wilde apporteren...
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Re: Pantoffelbrenger
M@rleen schreef: Dus ik ging kijken, heeft hij de zeehond keurig netjes op de pantoffels gelegd.

- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
- Zenda
- Zeer actief
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
ik leerde mijn hondje ook in een kwartiertje pantoffels apporteren, vond ie enig.. helaas had ie toen bedacht dat pantoffels speelgoed zijn en heb ik ze half gesloopt buiten in de tuin teruggevonden een paar dagen later. dus sindsdien mag ie niet meer aan mijn pantoffels komen. maar misschien ga ik het nog een keer opnieuw proberen, we zijn nu een half jaar verder en hij is een stuk minder sloperig dus wie weet.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- *Linda*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief