Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja hoor het is weer eens zover
Moderator: moderatorteam
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Ja hoor het is weer eens zover
Vanmorgen om half 7 werd ik wakker van een hond die me in m'n gezicht aan het likken was... Dat en een ongelovelijk gejank van ik moet poepeeeennn
Nu ben ik 's ochtends niet meteen helder wakker dus zei ik hond rot op. Had ik beter niet kunnen doen want ik stond netjes 2 minutes later naast mijn bed te ruimen.. Onder het ruimen van de diarree zag ik dat ze weer neigingen kreeg.
Dus snel kleding aan naar beneden gerent (ik haat het om op dat soort momenten in een flat te wonen) hond laten poepen. Echter wat mij opviel is dat ze gewoon speels is. Niets aan de hand alleen vaak neigingen. Ook is de diarree donker.
Ik heb haar voor de zekerheid toch maar 5 norrits gegeven mocht er iets inzitten wat niet lekker zit dan zuivert dit het wel ( hoop ik) en ze reageert er goed op.
Half portie voer gegeven. At ze ook heerlijk op.
Nu zit ik mij alleen te bedenken dat ik haar al 2 dagen een kwart maaltijd cavom geef. dan 3 kwart van FF. Zou het daar aan kunnen liggen?
p.s. sorry als het wat onduidelijk is, maar het was erg vroeg voor mij vanmorgen.
Nu ben ik 's ochtends niet meteen helder wakker dus zei ik hond rot op. Had ik beter niet kunnen doen want ik stond netjes 2 minutes later naast mijn bed te ruimen.. Onder het ruimen van de diarree zag ik dat ze weer neigingen kreeg.
Dus snel kleding aan naar beneden gerent (ik haat het om op dat soort momenten in een flat te wonen) hond laten poepen. Echter wat mij opviel is dat ze gewoon speels is. Niets aan de hand alleen vaak neigingen. Ook is de diarree donker.
Ik heb haar voor de zekerheid toch maar 5 norrits gegeven mocht er iets inzitten wat niet lekker zit dan zuivert dit het wel ( hoop ik) en ze reageert er goed op.
Half portie voer gegeven. At ze ook heerlijk op.
Nu zit ik mij alleen te bedenken dat ik haar al 2 dagen een kwart maaltijd cavom geef. dan 3 kwart van FF. Zou het daar aan kunnen liggen?
p.s. sorry als het wat onduidelijk is, maar het was erg vroeg voor mij vanmorgen.

-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Joggingpak en slippers naast je bed leggen en zodra je hond je wakker maakt meteen opspringen kleren aan en naar beneden... scheelt al aardig wat opruimwerk!
Maar als jjezelf denkt dat het door verandering van het voer zou komen zou ik niet meer wisselen van voer maar hetzelfde aanhouden.
Jacqueline
Maar als jjezelf denkt dat het door verandering van het voer zou komen zou ik niet meer wisselen van voer maar hetzelfde aanhouden.
Jacqueline
- Gaia
- Zeer actief
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Waar het door komt? Kan van alles zijn, hoef niet per se van het omschakelen van het voer te zijn. Je hond kan iets van straat hebben gegeten of een virusje opgelopen.
Maar wat ik niet zou doen is zo snel naar middelen als Norrit grijpen. Hooguit geef ik Okugest. Diarree wil ik eigenlijk niet te snel remmen, stel dat het een bacterieel iets is, dan kan het maar beter zo snel mogelijk het lichaam verlaten.
Maar wat ik niet zou doen is zo snel naar middelen als Norrit grijpen. Hooguit geef ik Okugest. Diarree wil ik eigenlijk niet te snel remmen, stel dat het een bacterieel iets is, dan kan het maar beter zo snel mogelijk het lichaam verlaten.
- Zenda
- Zeer actief
-
chester
- Actief
- Gaia
- Zeer actief
Nou ik ben d'r achter wat het was.
Ik ga Gaia de gewone normale dubbele hoeveelheid brok die ze normaal gesproken kreeg en daar een kwart cavom van. Echter door de nieuwigheid van de cavom moet ze altijd een beetje gekort worden op het voer omdat ze anders te veel krijgt wat zich uit bij haar in Diarree.
Usio cunclusio: Ze moet ongeveer 500 gram FF krijgen in plaats 600 en de cavom moet 200 gram zijn.
Nu ik dat doe, is het over.
Ik ga Gaia de gewone normale dubbele hoeveelheid brok die ze normaal gesproken kreeg en daar een kwart cavom van. Echter door de nieuwigheid van de cavom moet ze altijd een beetje gekort worden op het voer omdat ze anders te veel krijgt wat zich uit bij haar in Diarree.
Usio cunclusio: Ze moet ongeveer 500 gram FF krijgen in plaats 600 en de cavom moet 200 gram zijn.
Nu ik dat doe, is het over.