Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
stinken
Moderator: moderatorteam
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
stinken
nou ja, das misschien ook een groot woord
maar als ik cas ffies aai, stinkt m'n hand echt naar hond
hij voelt niet vettig aan ofzo
ik heb het nog nooit meegemaakt met cas dat ik de behoefte had om m'n handen te wassen na een aai
waar ligt dit aan??
hij eet farmfood, al jaren, soms wat kliekjes, ook al jaren
hij is alleen al een ruim een jaar niet onder de douche geweest, wel tussendoor gezwommen enzo
ook is m'n hand, als ik hem even flink aai, spierwit, is dat het spul wat ervoor zorgt dat hij vanzelf schoon word? zelfreinigende vacht, of is dat gewoon vet?
denk toch maar dat cas straks weer een keer mee gaat douchen haha
maar als ik cas ffies aai, stinkt m'n hand echt naar hond
hij voelt niet vettig aan ofzo
ik heb het nog nooit meegemaakt met cas dat ik de behoefte had om m'n handen te wassen na een aai
waar ligt dit aan??
hij eet farmfood, al jaren, soms wat kliekjes, ook al jaren
hij is alleen al een ruim een jaar niet onder de douche geweest, wel tussendoor gezwommen enzo
ook is m'n hand, als ik hem even flink aai, spierwit, is dat het spul wat ervoor zorgt dat hij vanzelf schoon word? zelfreinigende vacht, of is dat gewoon vet?
denk toch maar dat cas straks weer een keer mee gaat douchen haha
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
sam stinkt ook nu dus die gaat in bad. eens in de 2 jaar ongeveer gaan ze stinken en dan gooi ik ze in bad. stop erin zodat alles van onder ook goed kan weken en ik geen pootjes hoef te schrobben, daarna 2 persoons handdoeken eromheen rollen en dan leg ik ze zo als 2 ingebakerde babies naast elkaar op de bank en drogen ze lekker slapend op! 

- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
die van mij 1.5 tot 2 jaar
ik was ze verder nooit. alleen in de zomer heb ik kinderbadjes voor ze staan en sam gaat daar graag in dus dat zou je ook als wassen kunnen zien.
maar echt met de douchekop in bad met lekker warm water en een schuimpje doe ik maar heel soms. normaal wel altijd met hondenshampoo. deze ronde met badedas want sammes heeft zijn poten kapot.
ik was ze verder nooit. alleen in de zomer heb ik kinderbadjes voor ze staan en sam gaat daar graag in dus dat zou je ook als wassen kunnen zien.
maar echt met de douchekop in bad met lekker warm water en een schuimpje doe ik maar heel soms. normaal wel altijd met hondenshampoo. deze ronde met badedas want sammes heeft zijn poten kapot.

- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Contacteer:
nah cas heeft gisteren dus de complete behandeling gehad hahaha
gezellig samen gedoucht, heb gewooon baby shampoo gebruikt en een klein beetje conditioner, lekker zacht haha
in een handdoek gewikkeld en de trap op getilt, als ik hem had laten lopen was hij waarschijnlijk bij de huisgenoten naar binnen gerend, die zullen niet zo blij zijn met een zeiknatte hond in hun kamer
zoveel mogelijk afgedroogt,toen mocht ie even lekker gek door het huis heen racen, daarna een groot gedeelte met de fohn, anders duurt het een hele dag voor hij weer goed droog is
even een borstel er doorheen, was zelf alleen te moe om dat verder uitgebreid te doen
daarna nagels netjes bijgeknipt
nu is het weer een heerlijk zacht, niet stinkend fris hondje haha
gezellig samen gedoucht, heb gewooon baby shampoo gebruikt en een klein beetje conditioner, lekker zacht haha
in een handdoek gewikkeld en de trap op getilt, als ik hem had laten lopen was hij waarschijnlijk bij de huisgenoten naar binnen gerend, die zullen niet zo blij zijn met een zeiknatte hond in hun kamer
zoveel mogelijk afgedroogt,toen mocht ie even lekker gek door het huis heen racen, daarna een groot gedeelte met de fohn, anders duurt het een hele dag voor hij weer goed droog is
even een borstel er doorheen, was zelf alleen te moe om dat verder uitgebreid te doen
daarna nagels netjes bijgeknipt
nu is het weer een heerlijk zacht, niet stinkend fris hondje haha
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Marlenejjj
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier
Wat bij ons thuis ook goed werkt is het vaak wassen van hun kleedjes. Als ze op een stinkend kleedje liggen worden ze er ook niet echt frisser op. Dus bij hond wassen, neem gelijk de kleedjes ff mee.
'Een dag niet gerend is een dag niet geleefd' - aldus Willem
'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie

'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie