Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sielug kind!
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Sielug kind!
fritZ heeft vandaag blijkbaar een stuk van zijn voetzool afgelopen. hij was al erg rustig na vanmiddag en toen hij straks op stond hield hij zijn poot omhoog. het ziet er mooi schoon uit, wel diep. ik zal het nog even schoonmaken (als dat lukt) en dan zien we morgen wel weer even. hij heeft er goed last van iig.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Hutsje
- Zeer actief
ik zie net dat hij in zijn achterpoot tussen zijn voetkussentjes ook een diepe snee heeft, maar die lijkt ouder te zijn. dat zou wel eens van woensdag kunnen zijn, toen is hij ontsnapt tijndens de wandeling in het bos in emmen en een hele tijd weggeweest. toen hij terugkwam had hij een snee in zijn poot bij zijn oksel van een cm of 10. het gaat lekker
.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 10 dec 2007 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Gaat zeker lekkerHutsje schreef:ik zie net dat hij in zijn achterpoot tussen zijn voetkussentjes ook een diepe snee heeft, maar die lijkt ouder te zijn. dat zou wel eens van woensdag kunnen zijn, toen is hij ontsnapt en een hele tijd weggeweest. toen hij terugkwam had hij een snee in zijn poot bij zijn oksel van een cm of 10. het gaat lekker.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- markdh
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
hij was woensdag tijdens de wandeling met suus en ireen in het bos bij emmen ontsnapt en is achter wild aangeweest, en ja, dan gaat hij door roeien en ruiten. die snee bij zijn oksle komt denk ik door prikkeldraad, en die kapotte voetzolen door glas vermoed ik.miekmiek schreef:Wat spookt ie allemaal uit als ie op stap is.

-
miekmiek
- Hutsje
- Zeer actief
kiefer is de dag nadat het draad gespannen was er (natuurlijk) toch overheen gesprongen en is blijven hangen in het stroomdraad. hij vond het niet fijn maar gaf weer geen kik. hij is daarna nog 1 keer op pad geweest maar ik weet niet waar hij uit is gegaan. daarna heeft hij het nog niet weer gedaan dus is afwachtenalm@ schreef:Gaat zeker lekkerHutsje schreef:ik zie net dat hij in zijn achterpoot tussen zijn voetkussentjes ook een diepe snee heeft, maar die lijkt ouder te zijn. dat zou wel eens van woensdag kunnen zijn, toen is hij ontsnapt en een hele tijd weggeweest. toen hij terugkwam had hij een snee in zijn poot bij zijn oksel van een cm of 10. het gaat lekker.
Hoe is het nou met de omheiding en de Houdini's?

- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
in het begin zat ik erg in de rats inderdaad, en als het me in duitsland gebeurt nog steeds heel erg hoor. maar in nl niet, ik weet dat hij altijd terugkomt, maar leuk is het niet! zeker niet als hij gewond raakt. het gebeurt echt niet vaak meer maar we liepen nu aan het eind van de dag, dat kon niet anders en dan is het risico wat groter. hij had wel de stroomband om maar dan nog moet je ogen en oren rondom hebben, en ik had kiefer en lijf ook mee, en suus en ireen waren erbij.miekmiek schreef:tjezus, wat zal je in de rats hebben gezeten. lijkt me echt doodeng als hij er ineens vandoor is. godzijdank is hij wel weer terug. ontsnapt hij ook nog veel van het erf?
wondjes aan voetzolen zijn erg vervelend, het heelt vaak zo langzaam he?

- markdh
- Zeer actief
-
Ireen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever, cocker spaniel, kruising
-
miekmiek
wat gebeurd er met hem in duitsland dan dat je erger in de rats zit dan wanneer hij er vandoor gaat in nederland? ik vermoed erg nare dingen.Hutsje schreef:
in het begin zat ik erg in de rats inderdaad, en als het me in duitsland gebeurt nog steeds heel erg hoor. maar in nl niet, ik weet dat hij altijd terugkomt, maar leuk is het niet! zeker niet als hij gewond raakt. het gebeurt echt niet vaak meer maar we liepen nu aan het eind van de dag, dat kon niet anders en dan is het risico wat groter. hij had wel de stroomband om maar dan nog moet je ogen en oren rondom hebben, en ik had kiefer en lijf ook mee, en suus en ireen waren erbij.
- Hutsje
- Zeer actief
nog niks, maar de kans is hier veel groter dat hij wordt afgeschotenmiekmiek schreef:wat gebeurd er met hem in duitsland dan dat je erger in de rats zit dan wanneer hij er vandoor gaat in nederland? ik vermoed erg nare dingen.Hutsje schreef:
in het begin zat ik erg in de rats inderdaad, en als het me in duitsland gebeurt nog steeds heel erg hoor. maar in nl niet, ik weet dat hij altijd terugkomt, maar leuk is het niet! zeker niet als hij gewond raakt. het gebeurt echt niet vaak meer maar we liepen nu aan het eind van de dag, dat kon niet anders en dan is het risico wat groter. hij had wel de stroomband om maar dan nog moet je ogen en oren rondom hebben, en ik had kiefer en lijf ook mee, en suus en ireen waren erbij.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Verstoren van wild wordt in Nederland anders ook niet erg gewaardeerd
Als je niet op tijd kunt terugroepen omdat je aandacht te veel is verdeeld bij lopen met mneerdere honden is het misschien een optie om hem aan een lange lijn te houden?
Beterschap met zijn poot
Goed schoon houden, maar dat zal je wel weten
Als je niet op tijd kunt terugroepen omdat je aandacht te veel is verdeeld bij lopen met mneerdere honden is het misschien een optie om hem aan een lange lijn te houden?
Beterschap met zijn poot
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Hutsje
- Zeer actief
voor die 2 tot 3 keer per jaar dat het gebeurt nee, ga ik hem niet aan de lange lijn laten. bovendien ging het juist altijd wel goed in een groep honden alleen waren er nu meerdere honden die veel in de struiken zaten en we zaten tegen de schemer aan. dat doe ik dus niet meer en ik zal de touwtjes weer wat strakker aan trekken.ranetje schreef:Verstoren van wild wordt in Nederland anders ook niet erg gewaardeerd![]()
Beterschap met zijn poot![]()

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!