Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
met zijn poten gestrekt naat achteren ligt zoals Alano hier
Ok nu is hij vrij flexibel omdat hij geen heupkoppen meer heeft maar ook voor zijn operatie lag hij al zo en Donar (Bordeaux Dog, HD-D) lag ook altijd zo. Waar komt het dan vandaan dat ik nog zo vaak hoor dat mensen zeggen dat een hond dan geen HD heeft
Net ook weer iemand die Alano dus zo zag liggen en zei oh kijk eens die heeft echt geen HD hoor. Als honden zo liggen dan zit het wel goed met de heupen.
Ik ga er altijd maar vanuit dat het ze geen pijn doet in ieder geval. Mijn HD C-hond kon het ook. Bij alle HD A-honden die hier nu lopen zie ik het niet.
Bakerpraatje!
Spike lag als pup ook vaak zo. En toch HD.
Nu kán hij volgens mij niet meer zo liggen. Fysio heeft al meer en meer moeite om hem los te houden.
Hutsje schreef:het wil niet zeggen dat ze dan geen hd hebben maar dat ze geen last hebben van hun heupen.
Oké, dus op zich is het wel gunstig als ze zo liggen?
dat zegt men dus. ik heb geen idee. pien lag heel vaak zo, ze had a heupen, bolletje ook trouwens. maar ik ken ook honden die d heupen hebben/hadden en zo lagen, maar die hadden ook geen last van hun hd.
Cien ligt ook het liefst als een kikker en toch vertrouw ik haar achterpoten niet. Ze zet haar achterpoten vóór elkaar neer in plaats van recht vooruit. Een raar loopje, heeft ze altijd al gehad. Ze heeft er -voor zover we zien- geen last van, maar maandag gaan we toch eens foto's laten maken. Om kwart voor elf moeten we er zijn.
Nou dat weten we dan ook weer Hutsje, dan heeft foto's maken ook geen zin als alle bullen slechte heupen hebben.
Dank je wel, ik bel de dierenarts af. Scheelt haar een roesje en mij een hoop stress.
Laatst gewijzigd door Bullenmama op 09 dec 2007 01:59, 1 keer totaal gewijzigd.
tja, dat wordt wel altijd gezegd, en dat gedraaide bekken is ook een reden dat ze zichzelf niet kunnen voortplanten. graag gedaan hoor, scheelt je ook weer in de portemonee, of niet?
Beste Hutsje, mijn portemonnee maakt niet uit, en wil je het weten :
Ter informatie voor jou : toen Raisa zo slecht lag wilden mijn ouders alle kosten betalen voor alle onderzoeken. Ook een ambulance voor haar naar Utrecht. We konden het zelf betalen maar daar wilden mijn ouders niet van weten.
Wij hebben zelf gekozen het niet te doen.
Geld speelt geen enkele rol in welke behandeling met welk huisdier dan ook.
Bullenmama schreef:Ik vind het trouwens een ontzettende kutopmerking van je dat geld uit zou maken, en dan nog erachter.
Ik had je hoog staan als persoon Jessica.
Hier 3 honden met perfecte heupen die nooit zo liggen.
De rest van de honden zijn niet geröntgend dus daar weet ik het niet van maar die liggen ook niet zo. Oja, Elena doet het een heel enkele keer als ze in een jolige bui is. Alleen als pup/jonge hond liggen ze zo.
Bullenmama schreef:Ik vind het trouwens een ontzettende kutopmerking van je dat geld uit zou maken, en dan nog erachter.
Ik had je hoog staan als persoon Jessica.
ik reageerde op deze sarcastische opmerking bullenmama:
Bullenmama schreef:Nou dat weten we dan ook weer Hutsje, dan heeft foto's maken ook geen zin als alle bullen slechte heupen hebben.
Dank je wel, ik bel de dierenarts af. Scheelt haar een roesje en mij een hoop stress.
en je mag het een kutopmerking vinden en je mag hem opvatten zoals je wilt. ik heb nergens gezegd dat geld jou iets uitmaakt, ik heb er alleen nog een voordeel bijgezet. maar ik heb blijkbaar wel een gevoelige snaar geraakt aangezien je je zo aangevallen voelt .
Brigitte schreef:met zijn poten gestrekt naat achteren ligt zoals Alano hier
Ok nu is hij vrij flexibel omdat hij geen heupkoppen meer heeft maar ook voor zijn operatie lag hij al zo en Donar (Bordeaux Dog, HD-D) lag ook altijd zo. Waar komt het dan vandaan dat ik nog zo vaak hoor dat mensen zeggen dat een hond dan geen HD heeft
Net ook weer iemand die Alano dus zo zag liggen en zei oh kijk eens die heeft echt geen HD hoor. Als honden zo liggen dan zit het wel goed met de heupen.
Zo lag mijn Mastiff vroeger ook altijd, die had HD+ (ja ik zei toch vroeger ) en heeft zijn hele leven nooit last gehad van zijn heupen, hij is 12 1/5 jaar oud geworden.
Ook tegen mij werd altijd gezegd, zo die heeft hele goede heupen (keurmeesters voorop) en als ik dan tegen de dames en heren zei dat hij HD had riepen ze in koor; Dan heeft hij klinische HD !"Wat zoveel wil zeggen als, op de foto's wel, maar in de praktijkt niet. Dat klopte dus wel.
Laatst gewijzigd door Budkes op 09 dec 2007 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.