Tijdens het wandelen gisteravond ging Shibby met een rotvaart op Leia afrennen om haar uit te dagen. Normaal rent hij langs haar af, maar nu knalde hij dus keihard tegen haar aan en sprong half over haar heen. :N:
Leia viel dus met veel gejank op de grond en kwam daarna naar mij toegelopen. Ik had wel even bij haar achterkant gevoeld, maar behalve een zacht gepiep liet ze niks merken.
Daarna wou ze wel alleen nog maar heel snel naar huis en had helemaal geen tijd meer om te snuffelen of wat dan ook. Vanmiddag ging ik weer met de honden lopen (vanochtend had mijn moeder gewandeld) en Leia ging aanstalte maken om te poepen. Alleen was ze heel moeilijk aan het doen met haar staart en het poepen lukte niet. Ik heb haar toen geroepen en haar staart vast gepakt om te kijken of er iets mis was (niet lomp hard hoor!). Dat had ik dus niet moeten doen, want ze jankte weer van de pijn en wou daarna alleen maar heel, heel, heel snel naar huis
M'n ouders zijn net dus met haar naar de dierenarts gegaan en ze blijkt haar staart dus zwaar gekneusd te hebben. Ze heeft nu een injectie gekregen tegen de pijn en voor 5 dagen rimadyl.
Geen lomp geren voor Shibby meer naar Leia dus.
Dat mag tie nu naar mij doen