Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weinig eten
Moderator: moderatorteam
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Weinig eten
Stef is een Beaglepup van bijna 4 maanden.
De laatste dagen is ze al flink tanden aan het wisselen,alleen eet ze nog maar heel weinig.
Dinsdagavond heeft ze ook 2x overgegeven maar dat is alweer over.
Vanmorgen heeft ze 1x diarree gehad,maar dat kan komen omdat ze gisteravond runderhart door haar brokken heeft gehad. Dit had ik even gekookt omdat ze het rauw absoluut niet wilde hebben.
Ze wilde vanmorgen haar brokken ook niet hebben,die heb ik haar net weer gegeven en nu heeft ze er wel wat van opgegeten.
Ze is verder wel heel speels en ondeugend,alleen woensdag was ze dat niet. Maar sinds gisteren speelt ze weer volop.
Zou het kunnen dat ze niet zoveel wil eten omdat ze aan het wisselen is?
Haar onder- en bovensnijtanden zijn al bijna allemaal er uit en er zijn ook al weer 4 nieuwe voor in de plaats gekomen.
Of denken jullie dat we even met haar naar de da moeten gaan?
Ze is goed geent en goed ontwormd,dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
De laatste dagen is ze al flink tanden aan het wisselen,alleen eet ze nog maar heel weinig.
Dinsdagavond heeft ze ook 2x overgegeven maar dat is alweer over.
Vanmorgen heeft ze 1x diarree gehad,maar dat kan komen omdat ze gisteravond runderhart door haar brokken heeft gehad. Dit had ik even gekookt omdat ze het rauw absoluut niet wilde hebben.
Ze wilde vanmorgen haar brokken ook niet hebben,die heb ik haar net weer gegeven en nu heeft ze er wel wat van opgegeten.
Ze is verder wel heel speels en ondeugend,alleen woensdag was ze dat niet. Maar sinds gisteren speelt ze weer volop.
Zou het kunnen dat ze niet zoveel wil eten omdat ze aan het wisselen is?
Haar onder- en bovensnijtanden zijn al bijna allemaal er uit en er zijn ook al weer 4 nieuwe voor in de plaats gekomen.
Of denken jullie dat we even met haar naar de da moeten gaan?
Ze is goed geent en goed ontwormd,dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
- petra1
- Zeer actief
Inderdaad eet ze zachte dingen wel graag,we belonen haar altijd met die zachte minibotjes,en daar at ze gisteren wel goed van.
Ze krijgt iedere dag een pensstaafje,varkensoor,runderoor of bullepees maar echt er aan knagen dat doet ze niet.
Dus ik denk inderdaad dat het daar van komt.
Wim is dus ook niet lekker door het wisselen?
In ieder geval bedankt voor je reactie. Ben weer gerustgesteld dat we het dus best een paar dagen aan kunnen kijken.
Ik week haar brokjes dan wel in water,of doe er wat bouillon of yoghurt over heen.
Dan word het zacht en eet ze wel wat,dat deed ze net tenminste wel.
Ze krijgt iedere dag een pensstaafje,varkensoor,runderoor of bullepees maar echt er aan knagen dat doet ze niet.
Dus ik denk inderdaad dat het daar van komt.
Wim is dus ook niet lekker door het wisselen?
In ieder geval bedankt voor je reactie. Ben weer gerustgesteld dat we het dus best een paar dagen aan kunnen kijken.
Ik week haar brokjes dan wel in water,of doe er wat bouillon of yoghurt over heen.
Dan word het zacht en eet ze wel wat,dat deed ze net tenminste wel.
- petra1
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
Hmm,woon in Tilburg, dus dat is niet echt in de buurt....
Maar ik zal eens gaan neuzen op de verschillende sites via Google.
Ik zal in ieder geval even wachten met het voer veranderen,want ik wil haar darmen niet weer van streek hebben,ook al zou de diarree alleen van het tandenwisselen komen.
Ze voelt zich nu al vervelend genoeg
Maar ik zal eens gaan neuzen op de verschillende sites via Google.
Ik zal in ieder geval even wachten met het voer veranderen,want ik wil haar darmen niet weer van streek hebben,ook al zou de diarree alleen van het tandenwisselen komen.
Ze voelt zich nu al vervelend genoeg
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Petra68
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
- petra1
- Zeer actief
Sinds gisteravond is ook een van de volwassen honden ziekjes,dus ik denk dat het voor een deel door het wisselen komt,maar dat er ook een virusje hier rondwaart.
Ze heeft namelijk dezelfde symptomen: niet willen eten,diarree,en ook overgeven.
Stef heeft gisteravond wat gekookte kipfilet op,en vanmorgen heb ik haar brokken geweekt in het kookvocht daarvan. Dat ging er allemaal goed in,dus ik denk dat ze wel aan de beterende hand is.
Ze is ook weer lekker ondeugend en speels,gelukkig.
Ze heeft namelijk dezelfde symptomen: niet willen eten,diarree,en ook overgeven.
Stef heeft gisteravond wat gekookte kipfilet op,en vanmorgen heb ik haar brokken geweekt in het kookvocht daarvan. Dat ging er allemaal goed in,dus ik denk dat ze wel aan de beterende hand is.
Ze is ook weer lekker ondeugend en speels,gelukkig.
-
Petra68
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
- petra1
- Zeer actief
Hehe,we zijn weer van het virus af!!
Drie van de vier honden hebben het gehad,maar nu is het dan eindelijk weer over.
Een week lang diarree en kots geruimd,ik ben blij dat dat nu niet meer hoeft
Het tandenwisselen bij Stef gaat ook heel voorspoedig: al haar snijtanden zijn al gewisseld. Kauwen gaat haar ook weer een stuk beter af.
Drie van de vier honden hebben het gehad,maar nu is het dan eindelijk weer over.
Een week lang diarree en kots geruimd,ik ben blij dat dat nu niet meer hoeft
Het tandenwisselen bij Stef gaat ook heel voorspoedig: al haar snijtanden zijn al gewisseld. Kauwen gaat haar ook weer een stuk beter af.
-
omafia
- petra1
- Zeer actief