Ik heb de groothandel hier in groningen een mail gestuurd en gevraagd naar carnibest
Kreeg ik dit als antwoord
* mail verwijderd door moderator..*
Privé berichten evenals privé mails mogen niet openbaar gemaakt worden zonder toestemming van de auteur.
Toen een reactie gegeven dat ik een brok geven puur natuur zonder bha en bht en wat kreeg ik als antwoord?
* mail verwijderd door moderator.*
Privé berichten evenals privé mails mogen niet openbaar gemaakt worden zonder toestemming van de auteur.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
carnibest?
Moderator: moderatorteam
- gizmo
- Zeer actief
-
Tinker
Tsja......BHA en BHT niet slecht,mits in de juiste verhouding?
Als dit uitspraken zijn die gebaseerd zijn op 26 jaar ervaring.
Ahum.....nou ik kies toch liever een brok waar het goedje niet in zit,lijkt me toch een wat rustiger idee.Ik voer daarom Acana.Of honden ernstige tekorten oplopen door CB,weet ik niet,maar mijn honden hebben 3 jaar vers te eten gehad(diverse merken dus niet alleen CB) en ik ben er helemaal vanaf gestapt.Van de zomer hadden twee honden al bloedarmoede,de tanden vallen uit bij 1 hondje,bij nr.2 zitten al tanden los,dus al met al heb ik ook geen vertrouwen meer in kvv in het algemeen.Twee dagen per week voer ik nog vers de rest van de week brokjes met wat lekkers erdoorheen.
En dat gaat goed,de honden hebben meer energie en gaan ook al minder ruiken dan toen ze op vers stonden.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- gizmo
- Zeer actief