Ik haal hem nu in Riemst, in het Equihof, maar aan huis geleverd is echt wel makkelijk.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jipie, Carnibest thuis!
Moderator: moderatorteam
- miemot
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- miemot
- Zeer actief
Woehahahaha, nee dat was ik niet
Heb net ook bij Equihof een bestelling doorgegeven voor de 15de, maar ik vind dat het altijd zo lang duurt voor ze reageren. Ook al meegemaakt dat ze helemaal niet reageren op mails, of dat de bestelling niet volledig is. Niet ideaal allemaal.
Misschien ook maar es contact opnemen met Carnibest zelf dan. Eerst even met vriendlief overleggen (is toch wel groot bedrag ineens en we zouden dan een tweede diepvries moeten hebben enzo).
Oh ja, het e-mailadres, vind ik dat gewoon op de website?
Heb net ook bij Equihof een bestelling doorgegeven voor de 15de, maar ik vind dat het altijd zo lang duurt voor ze reageren. Ook al meegemaakt dat ze helemaal niet reageren op mails, of dat de bestelling niet volledig is. Niet ideaal allemaal.
Misschien ook maar es contact opnemen met Carnibest zelf dan. Eerst even met vriendlief overleggen (is toch wel groot bedrag ineens en we zouden dan een tweede diepvries moeten hebben enzo).
Oh ja, het e-mailadres, vind ik dat gewoon op de website?
- gizmo
- Zeer actief
Ik heb de groothandel hier in groningen een mail gestuurd en gevraagd naar carnibest
Kreeg ik dit als antwoord
* mail verwijderd door moderator*
· Privé berichten evenals privé mails mogen niet openbaar gemaakt worden zonder toestemming van de auteur.
Toen een reactie gegeven dat ik een brok geven puur natuur zonder bha en bht en wat kreeg ik als antwoord?
*mail verwijderd door moderator.*
· Privé berichten evenals privé mails mogen niet openbaar gemaakt worden zonder toestemming van de auteur.
Kreeg ik dit als antwoord
* mail verwijderd door moderator*
Toen een reactie gegeven dat ik een brok geven puur natuur zonder bha en bht en wat kreeg ik als antwoord?
*mail verwijderd door moderator.*

- miemot
- Zeer actief
We hebben zelfs nog een diepvries staan! Maar vriendlief is een beetje van de ecologische principes en denkt dan meteen aan het energieverbruik en
(hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk).
Heb ze in elk geval een mail gestuurd en als ik het geregeld krijg, dan gaat de stekker van die diepvries in het stopcontact hoor
.
Heb ze in elk geval een mail gestuurd en als ik het geregeld krijg, dan gaat de stekker van die diepvries in het stopcontact hoor
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Voor 100 kilo Carnibest heb je een diepvries van 200 liter nodig.Boutje schreef: Als ik het in huis heb laat ik even weten hoe vele plaats het inneemt, mischien past het wel in je gewone vriezer?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'