Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie heeft ook de Flexi Comfort Compact Large?
Moderator: moderatorteam
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wie heeft ook de Flexi Comfort Compact Large?
Ik heb net deze flexilijn gekocht voor flyball.
Er zit echter een los riempje bij met aan weerszijde twee ringetjes.
Er staat nergens beschreven waar dat lijntje voor dient.
Het lijkt op een wurgriempje maar daarvoor is het wel erg dun. Ik kan het ook nergens aan vastklikken.
Herkent iemand deze flexilijn met dit lijntje erbij?
Er zit echter een los riempje bij met aan weerszijde twee ringetjes.
Er staat nergens beschreven waar dat lijntje voor dient.
Het lijkt op een wurgriempje maar daarvoor is het wel erg dun. Ik kan het ook nergens aan vastklikken.
Herkent iemand deze flexilijn met dit lijntje erbij?
Groetjes van Charlotte

- tervueren milo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder
- Aantal honden: 2
-
chrico
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Je kan er een slipkoordje van makenchrico schreef:Hahah ik dacht dat het een polsband was en heb hem weggegooid![]()
Als de flexi breekt dan zit de haak aan het andere projectiel vast en kan je dus niet meer in je gezicht raken

You'll be in my heart... Always...
-
Agnetha
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russells!
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Marley2016
- Actief
- Contacteer:
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Sita
- Zeer actief
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Eef schreef:Je maakt het vast als extra halsband, dus om de nek en dan met de twee ringetjes vast aan de musketon.Sita schreef:Ook hier is dat riempje ongebruikt in de prullenbak verdwenen.
Snap nog steeds niet hoe je dat dan moet vastmaken

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
In de omschrijving van dat veiligheidsbandje staat dat het veiligheidsbandje verwonding voorkomt wanneer de halsband mocht breken. Daar is het dus voor bedoeld. Het voorkomt inderdaad geen verwonding wanneer de musketon breekt, misschien bedenken ze daar nog wat anders opmalinois schreef:Eef schreef:Je maakt het vast als extra halsband, dus om de nek en dan met de twee ringetjes vast aan de musketon.Sita schreef:Ook hier is dat riempje ongebruikt in de prullenbak verdwenen.
Snap nog steeds niet hoe je dat dan moet vastmakenik zal dan wel een muts zijn, maar het enige wat kan breken is juist de musketon
dan krijg je dus het uiteinde nog in je snufferd :N:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
het enige wat bij mij breekt aan lijnen zijn juist de musketons :N: en als ik kijk hoe die er van die flexies uitzien.......Eef schreef:In de omschrijving van dat veiligheidsbandje staat dat het veiligheidsbandje verwonding voorkomt wanneer de halsband mocht breken. Daar is het dus voor bedoeld. Het voorkomt inderdaad geen verwonding wanneer de musketon breekt, misschien bedenken ze daar nog wat anders opmalinois schreef:Eef schreef:Je maakt het vast als extra halsband, dus om de nek en dan met de twee ringetjes vast aan de musketon.Sita schreef:Ook hier is dat riempje ongebruikt in de prullenbak verdwenen.
Snap nog steeds niet hoe je dat dan moet vastmakenik zal dan wel een muts zijn, maar het enige wat kan breken is juist de musketon
Maar goed, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dat een musketon is kapot gegaan en ik heb toch behoorlijk sterke honden. Wel heb ik meegemaakt dat de halsband kapot ging....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij gebruiken zelf altijd de flexi giant en die blijft goed heel! Er komt behoorlijk wat kracht op en toch heeft ie het nog nooit begevenmalinois schreef:het enige wat bij mij breekt aan lijnen zijn juist de musketons :N: en als ik kijk hoe die er van die flexies uitzien.......Eef schreef:In de omschrijving van dat veiligheidsbandje staat dat het veiligheidsbandje verwonding voorkomt wanneer de halsband mocht breken. Daar is het dus voor bedoeld. Het voorkomt inderdaad geen verwonding wanneer de musketon breekt, misschien bedenken ze daar nog wat anders opmalinois schreef:Eef schreef: Je maakt het vast als extra halsband, dus om de nek en dan met de twee ringetjes vast aan de musketon.ik zal dan wel een muts zijn, maar het enige wat kan breken is juist de musketon
Maar goed, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt dat een musketon is kapot gegaan en ik heb toch behoorlijk sterke honden. Wel heb ik meegemaakt dat de halsband kapot ging....