Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
badedas?
Moderator: moderatorteam
- rianneke
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
-
hercujess
- rianneke
- Zeer actief
hercujess schreef:De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.Shibby schreef:Van de Groene Classic weet ik dat die goed werkt bij het schoonhouden van wondjes/ontstekingen.
Of je je hond er gewoon mee kan wassen? Geen idee eigenlijk![]()
ja de groene classic daar had ik het over. Ik heb haar toch maar gewassen met hondenshampoo. Maar ze stonk zo, ik dacht badedas is misschien ook wel lekker en ontsmettend.
Groetjes,
Rianne en Layka
- alm@
- moderator
Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?rianneke schreef:hercujess schreef:De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.Shibby schreef:Van de Groene Classic weet ik dat die goed werkt bij het schoonhouden van wondjes/ontstekingen.
ja de groene classic daar had ik het over. Ik heb haar toch maar gewassen met hondenshampoo. Maar ze stonk zo, ik dacht badedas is misschien ook wel lekker en ontsmettend.

- rianneke
- Zeer actief
alm@ schreef:Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?rianneke schreef:hercujess schreef:De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.Shibby schreef:Van de Groene Classic weet ik dat die goed werkt bij het schoonhouden van wondjes/ontstekingen.
Ontsmetten is misschien niet het goede woord.
Proberen de vieze stank uit haar vacht te krijgen. De hondenshampoo van ons ruikt niet zo goed.
Maar toch.. de stank is eraf. Ze zal wel weer ergens doorheen hebben liggen rollen, een dood beest of zo.
Groetjes,
Rianne en Layka
- alm@
- moderator
Een stankverdrijver dusrianneke schreef:alm@ schreef:Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?rianneke schreef:hercujess schreef: De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.
Ontsmetten is misschien niet het goede woord.
Proberen de vieze stank uit haar vacht te krijgen. De hondenshampoo van ons ruikt niet zo goed.
Maar toch.. de stank is eraf. Ze zal wel weer ergens doorheen hebben liggen rollen, een dood beest of zo.

- Merak
- Actief
Zie: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ht=badedasalm@ schreef: Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?
-
Neeltje