Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

badedas?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

rianneke
Zeer actief

badedas?

Ongelezen bericht door rianneke »

Mag je een hond met badedas wassen?

Kan dat kwaad?
Afbeelding

Groetjes,
Rianne en Layka
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Géén idee of het kwaad kan. Maar badedas is toch om te douchen en niet om je haren te wassen :denken:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Van de Groene Classic weet ik dat die goed werkt bij het schoonhouden van wondjes/ontstekingen.

Of je je hond er gewoon mee kan wassen? Geen idee eigenlijk :19: :idea:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Het lijkt me eigenlijk geen enkel probleem... :19: badedas werkt ontsmettend en als je het goed uitspoelt denk ik niet dat het kwaad kan hoor !
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Shibby schreef:Van de Groene Classic weet ik dat die goed werkt bij het schoonhouden van wondjes/ontstekingen.

De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.
rianneke
Zeer actief

hercujess schreef:
Shibby schreef:Van de Groene Classic weet ik dat die goed werkt bij het schoonhouden van wondjes/ontstekingen.

De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.

ja de groene classic daar had ik het over. Ik heb haar toch maar gewassen met hondenshampoo. Maar ze stonk zo, ik dacht badedas is misschien ook wel lekker en ontsmettend.
Afbeelding

Groetjes,
Rianne en Layka
alm@
moderator

rianneke schreef:
hercujess schreef:

ja de groene classic daar had ik het over. Ik heb haar toch maar gewassen met hondenshampoo. Maar ze stonk zo, ik dacht badedas is misschien ook wel lekker en ontsmettend.
Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?
Afbeelding
rianneke
Zeer actief

alm@ schreef:
rianneke schreef:
hercujess schreef:

Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?

Ontsmetten is misschien niet het goede woord.
Proberen de vieze stank uit haar vacht te krijgen. De hondenshampoo van ons ruikt niet zo goed.
Maar toch.. de stank is eraf. Ze zal wel weer ergens doorheen hebben liggen rollen, een dood beest of zo.
Afbeelding

Groetjes,
Rianne en Layka
alm@
moderator

rianneke schreef:
alm@ schreef:
rianneke schreef:
hercujess schreef: De Groene Classic, daar weet ik het ook van, maar de anderen...ik neem liever een hondenshampoo.

Ontsmetten is misschien niet het goede woord.
Proberen de vieze stank uit haar vacht te krijgen. De hondenshampoo van ons ruikt niet zo goed.
Maar toch.. de stank is eraf. Ze zal wel weer ergens doorheen hebben liggen rollen, een dood beest of zo.
Een stankverdrijver dus :mrgreen:
Afbeelding
Merak
Actief

Ongelezen bericht door Merak »

alm@ schreef: Misschien een rare vraag: maar waarom zou je een hond willen ontsmetten? Wat smet er dan aan? Ik neem aan dat het een gezonde hond is?
Zie: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ht=badedas :mrgreen:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Dan koop je toch 'n hondenshampoo die wel lekker ruikt. Die zijn d'r genoeg. Ok, je betaalt er misschien iets meer voor, maar je hebt dan wel 'n lekker zachte schone hond ervoor die ook nog ns lekker ruikt.
Annelies
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annelies »

Ik zou het in geval van jouw hond niet gebruiken.

Badedas ontvet enorm, is mijn ervaring.
Afbeelding
Overgave kan de grootste overwinning zijn...
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”