Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ic-almere
Moderator: moderatorteam
-
reem
- Actief
ic-almere
Ik weet niet of dit mag maar anders gewoon in de prullenbak ermee.Ik ga volgende week zaterdag of die zaterdag erop naar Rotterdam om precies te zijn'2 straten verderop is het IC.Als ik iets voor mensen mee moet nemen dan ff mailen aub.Graag zelf even bestelformulier naar hun toesturen zodat niet alles bij elkaar zit.Ik heb een bus dus een kilo meer of minder maakt niet uit.Liefst zaterdagavond of zondag ophalen.Ik heur het wel....
nooit meer zonder een Aussie
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
-
reem
- Actief
Geen enkele moeite hoor.Ik heb wel de goede namen nodig die op de bestelling staan bij het ic.
ff voor de zekerheid zodat ik daar niet hoogblond vraag naar de bestelling van kanjer,mijn menneke,barf,boefie.Tenzij die naam bij hun op het formulier staat.
Ik weet niet of het gerucht klopt maar er schijnen geen eendenpoten te zijn.Misschien meer info op hun site.
Ik weet niet of het gerucht klopt maar er schijnen geen eendenpoten te zijn.Misschien meer info op hun site.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
reem
- Actief
Even een reminder.A.s zaterdag moet ik naar Rotterdam dus voor de liefhebbers in Almere.Op zondagen werk ik trouwens in Bussum dus als iemand uit het Gooi wat wilt geen probleem.Bestelformulier graag naar IC met vermelding dat Patricia om 9.00 ophaalt zaterdagochtend.
groetjes Patricia
groetjes Patricia
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Even een vraagje: was je van plan de bestellingen voor te schieten, qua betaling of vind je het wellicht handiger als we het geld aan je over maken van te voren. Laat me anders even via pb weten waar het geld naar toe overgemaakt kan worden?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
reem
- Actief
Het maakt mij niet uit.Voorschieten is misschien handiger omdat er iets niet aanwezig is.Ik stuur je wel ff pb en beslis zelf maar.Voor mij is beide ok.Roelfien schreef:Even een vraagje: was je van plan de bestellingen voor te schieten, qua betaling of vind je het wellicht handiger als we het geld aan je over maken van te voren. Laat me anders even via pb weten waar het geld naar toe overgemaakt kan worden?