Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje voor mensen met...
Moderator: moderatorteam
-
boxersien
vraagje voor mensen met...
een k9 suvival tuig
Ik wil er van het weekend een aan schaffen en zit toch nog een beetje te twijfelen. Hoe zitten deze tuigen bij jullie honden? Blijven ze goed op hun plaats zitten? En hoe staat het (foto's?)?
Hier voor de mensen die ze niet kennen:
http://www.beestenspul.com/product/inde ... oduct=6806
met deze verschillende teksten:
http://www.beestenspul.com/product/inde ... oduct=6821
weet iemand toevallig nog iets waar er nog meer verschillende teksten te bestellen zijn?
Ik wil er van het weekend een aan schaffen en zit toch nog een beetje te twijfelen. Hoe zitten deze tuigen bij jullie honden? Blijven ze goed op hun plaats zitten? En hoe staat het (foto's?)?
Hier voor de mensen die ze niet kennen:
http://www.beestenspul.com/product/inde ... oduct=6806
met deze verschillende teksten:
http://www.beestenspul.com/product/inde ... oduct=6821
weet iemand toevallig nog iets waar er nog meer verschillende teksten te bestellen zijn?
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
boxersien
- nanni
- Actief
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Heb ze zelf niet maar heb ze wel gezien op het wolfhonden online weekend wat we 2 weken geleden hebben gehad. Daar hadden diverse saartjes en tjechen ze om. Bleven goed zitten. Honden leken het ook prettig te vinden. Mooi aangesloten. Ging niet glijden. ook niet tijdens de behendigheid. Ben zelf nu ook aan het denken deze aan te schaffen. Maar meteen 3
vind het een heel bedrag dan.
-
Agnetha
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russells!
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
boxersien
-
Agnetha
- Actief
- Contacteer:
Mini-mini: Buikband 43 t/m 53 cm, borstband 29 t/m 34 cm en 2 cm breedboxersien schreef:ik geloof niet dat er een maat is die jouw iniminie's aan kunnen hebbenAgnetha schreef:Ik ga er aanstaand weekend een kopen, misschien 2. Alleen met welke logo's?! Er zitten zoveel leuke bij!. Je blijft me na apen
Hun buikomvang is allemaal rond de 48
Ik aap je niet na want jij hebt er nog geen want wanneer ga jij hem dan kopen?
-
boxersien
Op precies dezelfde tijd als jijAgnetha schreef:Mini-mini: Buikband 43 t/m 53 cm, borstband 29 t/m 34 cm en 2 cm breedboxersien schreef:ik geloof niet dat er een maat is die jouw iniminie's aan kunnen hebbenAgnetha schreef:Ik ga er aanstaand weekend een kopen, misschien 2. Alleen met welke logo's?! Er zitten zoveel leuke bij!. Je blijft me na apen
Hun buikomvang is allemaal rond de 48![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Agnetha
- Actief
- Contacteer:
Hoe laat dan?boxersien schreef:Op precies dezelfde tijd als jijAgnetha schreef:Mini-mini: Buikband 43 t/m 53 cm, borstband 29 t/m 34 cm en 2 cm breedboxersien schreef:ik geloof niet dat er een maat is die jouw iniminie's aan kunnen hebbenAgnetha schreef:Ik ga er aanstaand weekend een kopen, misschien 2. Alleen met welke logo's?! Er zitten zoveel leuke bij!. Je blijft me na apen
-
boxersien
ja zeg, ik ga niet alles aan jou neus hangen!!!!!!!!!! Je vergalt trouwens mijn hele topicAgnetha schreef:Hoe laat dan?boxersien schreef:Op precies dezelfde tijd als jijAgnetha schreef:Mini-mini: Buikband 43 t/m 53 cm, borstband 29 t/m 34 cm en 2 cm breedboxersien schreef: ik geloof niet dat er een maat is die jouw iniminie's aan kunnen hebben. Je blijft me na apen
-
Agnetha
- Actief
- Contacteer:
Doe maar niet nee, is een beetje zwaar en ik heb geen zin in een neuspiercingboxersien schreef:ja zeg, ik ga niet alles aan jou neus hangen!!!!!!!!!! Je vergalt trouwens mijn hele topicAgnetha schreef:Hoe laat dan?boxersien schreef:Op precies dezelfde tijd als jijAgnetha schreef: Mini-mini: Buikband 43 t/m 53 cm, borstband 29 t/m 34 cm en 2 cm breed
Ik aap je niet na want jij hebt er nog geen want wanneer ga jij hem dan kopen?![]()
![]()
![]()
ga wat anders doen!
Ik vergal niks
-
omafia
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb ook zo'n tuig voor Bono en ik ben er erg tevreden over. Het tuig zit goed, is aan beide banden op maat verstelbaar en ik vind 'm nog mooi ook:

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
Beestenspul zit hier in Rotterdam dat is niet zo lang rijden toch van Sliedrecht vandaan. Winkeltje is best een bezoekje waard klein maar erg fijnomafia schreef:Ik vind ze echt gaaf, vind het alleen zo lastig om via internet te bestellen als het niet past mag je het dan ruilen ??
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox

-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
ik heb er een voor Joep, nadeel is dat hij wel wat verschuift waardoor zijn haren gaan klitten
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
chrico
- Zeer actief
-
Sylvi@
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Huh?chrico schreef:Nikan heeft er ook 1 en het nadeel van het tuig is dat hij er uit kan ontsnappen. Voor we het wisten hing het tuig aan de lijn en was hij er vandoor
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij Bono verschuift het tuig eigenlijk ook vrijwel niet.Sylvi@ schreef:Savanne heeft er ook 1, ik vind dit het fijnste tuig van de tuigen die ze tot nu toe heeft gehad, vind juist dat het tuig bijna helemaal niet verschuift.
Groetjes, Karen
-
chrico
- Zeer actief
Hij stapt achteruit en doordat zijn huid vrij los zit (denk dat dat de rede is) gooide hij gewoon het tuig af.Scooby schreef:Huh?chrico schreef:Nikan heeft er ook 1 en het nadeel van het tuig is dat hij er uit kan ontsnappen. Voor we het wisten hing het tuig aan de lijn en was hij er vandoorHoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
'k moet nog 1 kopen ,
ben er alleen even niet over uit hoe je dat nou opmeet .
gezien Muts ( Vera dus ) van de wiebertjes is en dus niet stil blijft zitten .
lastig meten
iemand een ongeveer maat voor een duitsexmechelse herder teef ??
ken ik even vergelijken of ik ongeveer in de buurt zit , weet ik in iedergeval dat ik goed meet
ben er alleen even niet over uit hoe je dat nou opmeet .
gezien Muts ( Vera dus ) van de wiebertjes is en dus niet stil blijft zitten .
lastig meten
iemand een ongeveer maat voor een duitsexmechelse herder teef ??
ken ik even vergelijken of ik ongeveer in de buurt zit , weet ik in iedergeval dat ik goed meet
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Had je die buikband dan niet te los zitten?chrico schreef:Hij stapt achteruit en doordat zijn huid vrij los zit (denk dat dat de rede is) gooide hij gewoon het tuig af.Scooby schreef:Huh?chrico schreef:Nikan heeft er ook 1 en het nadeel van het tuig is dat hij er uit kan ontsnappen. Voor we het wisten hing het tuig aan de lijn en was hij er vandoorHoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?!
Groetjes, Karen
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Nou, aangezien Jamey ook inimini is, weet ik wel zeker dat het pastboxersien schreef:ik geloof niet dat er een maat is die jouw iniminie's aan kunnen hebbenAgnetha schreef:Ik ga er aanstaand weekend een kopen, misschien 2. Alleen met welke logo's?! Er zitten zoveel leuke bij!. Je blijft me na apen

You'll be in my heart... Always...
-
boxersien
Jacksel schreef:Nou, aangezien Jamey ook inimini is, weet ik wel zeker dat het pastboxersien schreef:ik geloof niet dat er een maat is die jouw iniminie's aan kunnen hebbenAgnetha schreef:Ik ga er aanstaand weekend een kopen, misschien 2. Alleen met welke logo's?! Er zitten zoveel leuke bij!. Je blijft me na apen
ssssssssssssssssssssssssssssst nu geloofd ze het niet meer
-
boxersien
niemand een site waar ontzettend veel dingen op staan die je kan kopen? op barfshop.de staan er helaas ook niet super veel. Hoe heb je het voor elkaar gekregen om daar een eigen tekst erop te laten zetten?
En anders moet ik mijn moeder eens lief aankijken (heel handig met naaimachine en redelijk met borduurmachine)
En anders moet ik mijn moeder eens lief aankijken (heel handig met naaimachine en redelijk met borduurmachine)
-
chrico
- Zeer actief
-
*Daantje*
Ik heb er zelf geen één. Maar ik heb erg getwijfeld of ik er voor Vito één zou gaan halen. Maar toch maar niet gedaan, ik was namelijk ook bang dat hij erg zou gaan verschuiven. Maar nu jullie reacties gelezen te hebben, valt dat volgens mij reuze mee.
Ik weet nog wel een site waar ze behoorlijk wat van de opzet plaatjes hebben.... http://www.pulsardogdesign.com/nylon_tuigjes.htm En dan een klein eindje naar beneden scrollen.
Ik weet nog wel een site waar ze behoorlijk wat van de opzet plaatjes hebben.... http://www.pulsardogdesign.com/nylon_tuigjes.htm En dan een klein eindje naar beneden scrollen.