hallo wie van julie heeft ervaring met honden o f familie van honden met een knikstaart? ik vernam dat dit veel prolemen kan geven in rug en nek maar klopt dat ook. mijn hond is gecoupert maar kan dus niet zien of zij een knikstaart zou hebben gehad. familie schijnt dit te hebben.
ik heb al 1 en ander gelezen op het internet maar vroeg mij af of iemnad hier ook ervaring heeft hiermee. of info heeft. bedankt alvast.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
knikstaart
Moderator: moderatorteam
-
nikaboef
- Vaste gebruiker
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: knikstaart
Die problemen zouden vnml voorkomen als je gaat fokken met een hond met een knikstaart. De knikstaart zelf of de hond met de knikstaart heeft meestal nergens last van.nikaboef schreef:hallo wie van julie heeft ervaring met honden o f familie van honden met een knikstaart? ik vernam dat dit veel prolemen kan geven in rug en nek maar klopt dat ook. mijn hond is gecoupert maar kan dus niet zien of zij een knikstaart zou hebben gehad. familie schijnt dit te hebben.
ik heb al 1 en ander gelezen op het internet maar vroeg mij af of iemnad hier ook ervaring heeft hiermee. of info heeft. bedankt alvast.
Als je op het forum zoekt op "knikstaart" kom je ook al een boel tegen.
-
gotcha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
nu,tis wel anders maar mijn poes ras heilig birmaan had ook een knikstaart en moest weg aan verminderde prijs door de fokster.
Zij had in die mate last dat hij niet zo mooi haar achterpoten kon houden als hij liep.
Tevens kon hij niet goed springen(evenwicht),maar of een hond moet springen.
Hij is 16 geworden zonder verder er last van te hebben gehad.
Zij had in die mate last dat hij niet zo mooi haar achterpoten kon houden als hij liep.
Tevens kon hij niet goed springen(evenwicht),maar of een hond moet springen.
Hij is 16 geworden zonder verder er last van te hebben gehad.