Paco heeft namelijk erg grote tepels (ja, wel zo groot als een teef die al 5 weken zoogt of toch al wel een paar nesten heeft gehad) maar daar hebben we nooit aandacht aan geschonken. Paco had altijd al grote tepels.
Ze heeft gebeld of ze Paco verder open mocht maken omdat ze het niet vertrouwde. Uiteraard mocht dit van ons. En wat was de verbazing??????
Een tweede bal uit de buikholte die zo groot was als een kleine voetbal dankzij allerlei kankergezwellen
als ik het niet goed heb verbeter dan (weet niet of ik het goed begrepen heb) maar door die beide ballen had hij een overvloed aan mannelijke en vrouwelijke hormonen en dit kan het probleem zijn van zijn bijten.
Gelukkig is het nu eind goed al goed bij deze kwestie. We gaan het asiel vertellen wat we nu allemaal ontdekt hebben en hun moeten maar zien welk verhaal ze eventueel wel/niet verhalen bij de NL DA die Paco gecastreerd heeft maar niets heeft gedaan.
Hoe zijn gedrag gaat worden dat gaan we de komende weken afwachten, maar ik hoop mijn lekkere sul weer terug te krijgen na deze kwestie. Paco begint toch echt een heel levensverhaal te krijgen zo. Ik zou er een boek over kunnen schrijven :N: