Ameno's vacht is alweer niet om aan te zien. Ze verliest nog meer haar dan normaal en als je haar ziet zou je verwachten dat ze ieder moment loops wordt.
Nu is ze wel een beetje schijnzwanger, kan dat ook invloed hebben op de vacht?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
haaruitval
Moderator: moderatorteam
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
Marion.
Re: haaruitval
Volgens mij wel. Miep heeft ook na haar loopsheid zo'n enorme verharing. Verliest boven- en ondervacht tegelijk. Ziet er ook niet uit danpooh schreef:Ameno's vacht is alweer niet om aan te zien. Ze verliest nog meer haar dan normaal en als je haar ziet zou je verwachten dat ze ieder moment loops wordt.
Nu is ze wel een beetje schijnzwanger, kan dat ook invloed hebben op de vacht?
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
net als bij een gewone dracht kan ook bij schijzwangerschap haar verlies optreden. ik heb ook wel eens een teefje dat de hele vacht dan verliest.
ik help ze zo snel mogelijk door de rui heen , zodat de nieuwe vacht snel optimaal kan gaan groeien.
goede voeding, wassen en een goede conditioner gebruiken.
ik help ze zo snel mogelijk door de rui heen , zodat de nieuwe vacht snel optimaal kan gaan groeien.
goede voeding, wassen en een goede conditioner gebruiken.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Kyra is in mei gecastreerd en heeft nu ook sinds een week of 6 vreselijk haarverlies (onder en bovenvacht). Ze ziet er eigenlijk uit als een teef na een nest.
Kan dat ook aan de castratie liggen? Ik heb altijd begrepen dat honden na de castratie juist méér vacht kregen en bij Lyndie is dat ook zo (zij is tegelijkertijd gecastreerd), maar Kyra ziet er echt armoedig uit.
Kan dat ook aan de castratie liggen? Ik heb altijd begrepen dat honden na de castratie juist méér vacht kregen en bij Lyndie is dat ook zo (zij is tegelijkertijd gecastreerd), maar Kyra ziet er echt armoedig uit.