Maar heb er ook superveel zin in, we gaan met een groepje van de hondenschool (waaronder 2 trainsters), dus ik ga proberen het vooral gezellig en leuk te maken... En dit is puur voor de lol en om ervaring op te doen, zodat we vanaf de A alles gaan winnen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Komt nu toch wel dichtbij
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Komt nu toch wel dichtbij
Ik heb zaterdag mn eerste wedstrijd met Jamey... Debutantenwedstrijd onervaren handler s/m (dus ik mag tegen Linda :N: )... Had er zin in, maar begin nu toch wel de zenuwen te krijgen hoor... *wat als ze uit de ring rent* *wat als ze vertikt wat dan ook te doen* wat als dit, wat als dat... Heb er weinig aan en tis vast gezonde wedstrijdspanning, maar de kriebels heb ik wel...
Maar heb er ook superveel zin in, we gaan met een groepje van de hondenschool (waaronder 2 trainsters), dus ik ga proberen het vooral gezellig en leuk te maken... En dit is puur voor de lol en om ervaring op te doen, zodat we vanaf de A alles gaan winnen

You'll be in my heart... Always...
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Re: Komt nu toch wel dichtbij
Er om lachen en met plezier SAMEN met Jamey (als je haar gevangen hebtJacksel schreef:*wat als ze uit de ring rent* *wat als ze vertikt wat dan ook te doen* wat als dit, wat als dat...
Geniet er maar van en heel veel plezier
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Heel veel plezier!Jacksel schreef:Ik heb zaterdag mn eerste wedstrijd met Jamey... Debutantenwedstrijd onervaren handler s/m (dus ik mag tegen Linda :N: )... Had er zin in, maar begin nu toch wel de zenuwen te krijgen hoor... *wat als ze uit de ring rent* *wat als ze vertikt wat dan ook te doen* wat als dit, wat als dat... Heb er weinig aan en tis vast gezonde wedstrijdspanning, maar de kriebels heb ik wel...
Maar heb er ook superveel zin in, we gaan met een groepje van de hondenschool (waaronder 2 trainsters), dus ik ga proberen het vooral gezellig en leuk te maken... En dit is puur voor de lol en om ervaring op te doen, zodat we vanaf de A alles gaan winnen![]()
Als ze de ring uit rent of iets niet doet maakt dat helemaal niks uit. De eerste wedstrijden zijn vooral voor het trainen, niet om prijzen in de wacht te slepen of de sterren van de hemel te lopen
Is gewoon een leuke dag samen met je hond, lekker behendigheid lopen en over honden praten

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Jacksel
- Zeer actief
Ben vandaag ferm aangesproken door trainster, dat ik voor de lol ga, dat ik ga lachen als Jamey de clown gaat uithangen en dat we gewoon voor de eerste plaats van onder moeten gaanranetje schreef:Veel plezier![]()
En wat er ook voor mals gebeurt, gewoon blijven lachen![]()
Je doet het voor de lol toch?
Nee, serieus, dat we gewoon lekker voor de lol en de ervaring meedoen, en als iets niet goed gaat is dat juist wel goed, want dan kan ik daar weer van leren

- Jacksel
- Zeer actief
-
Maaike
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik lees dit nu pasJacksel schreef:(dus ik mag tegen Linda :N: )
Voor de volgende wedstrijd: zie die eerste wedstrijden gewoon als oefening. Zo zie ik ze in ieder geval wel. Ik ben allang blij als Bram in de ring blijft en we gewoon lekker lopen. Van mij heb je bij debutantenwedstrijden geen last meer, want ik ga in de A starten (en als ik jou was, zou ik daar ook niet te lang mee wachten, Jamey beheerst alle toestellen toch?)

Linda, Izzie en Bram
- Jacksel
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
Ik ga donderdag met trainers overleggen, aanvraag voor werkboekje ligt al voor mn neus... Weet alleen (serieus) niet wat ik bij Jamey's kleur in moet vullen...Zoek stok! schreef:Ik lees dit nu pasJacksel schreef:(dus ik mag tegen Linda :N: )Er deden veel meer mensen mee dan alleen ik hoor
![]()
Voor de volgende wedstrijd: zie die eerste wedstrijden gewoon als oefening. Zo zie ik ze in ieder geval wel. Ik ben allang blij als Bram in de ring blijft en we gewoon lekker lopen. Van mij heb je bij debutantenwedstrijden geen last meer, want ik ga in de A starten (en als ik jou was, zou ik daar ook niet te lang mee wachten, Jamey beheerst alle toestellen toch?)
Ik zou zeggen black & tan, maar ze heeft een heel klein wit plukje op de borst... Volgens mn oude DA maakt dat haar tricolor...

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
volgens mij is in een officiele rasstandaard een wit borstvlekje niet groter dan een muntstuk toegestaan als black and tan (dit heeft Scencje ookJacksel schreef:Ik ga donderdag met trainers overleggen, aanvraag voor werkboekje ligt al voor mn neus... Weet alleen (serieus) niet wat ik bij Jamey's kleur in moet vullen...Zoek stok! schreef:Ik lees dit nu pasJacksel schreef:(dus ik mag tegen Linda :N: )Er deden veel meer mensen mee dan alleen ik hoor
![]()
Ik zou zeggen black & tan, maar ze heeft een heel klein wit plukje op de borst... Volgens mn oude DA maakt dat haar tricolor...