Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil er hoefjes meenemen van een show?
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Wie wil er hoefjes meenemen van een show?
Aangezien ik voorlopig nergens naartoe kan wil ik vragen of iemand een grote zak hoefjes voor mij mee kan en wil nemen. Esther heeft een keer een grote zak meegenomen voor 12,50 euro. Er staat altijd een mannetje met een stand die ze in grote voordeelverpakking verkoopt.

-
Sita
- Zeer actief
Re: Wie wil er hoefjes meenemen van een show?
Ik wil er wel eentje voor je meenemen. Ga 6 oktober naar Zwolle.Hutsje schreef:Aangezien ik voorlopig nergens naartoe kan wil ik vragen of iemand een grote zak hoefjes voor mij mee kan en wil nemen. Esther heeft een keer een grote zak meegenomen voor 12,50 euro. Er staat altijd een mannetje met een stand die ze in grote voordeelverpakking verkoopt.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
je kunt ze wel geven,maar dan moet je ze eerst even weken en het laatste stukje gooi ik altijd weg.Moon schreef:Vraagje over die hoefjes; bedoel je dan die geprepareerde (gedroogd of zo?) hoefjes? En zijn die veilig voor een grote hond zoals mijn Dante? Ik zie ze wel eens in de dierenwinkel maar durfde ze tot nu toe niet te nemen :N:

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Moon
- Zeer actief
Bedanktmarian* schreef:je kunt ze wel geven,maar dan moet je ze eerst even weken en het laatste stukje gooi ik altijd weg.Moon schreef:Vraagje over die hoefjes; bedoel je dan die geprepareerde (gedroogd of zo?) hoefjes? En zijn die veilig voor een grote hond zoals mijn Dante? Ik zie ze wel eens in de dierenwinkel maar durfde ze tot nu toe niet te nemen :N:
Gr. Marijke

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Als ik ze al koop (en dat is hoogst zelden) neem ik wel de grootste,maar ik vind het enge dingen dus ik koop ze niet meer.Moon schreef:Bedanktmarian* schreef:je kunt ze wel geven,maar dan moet je ze eerst even weken en het laatste stukje gooi ik altijd weg.Moon schreef:Vraagje over die hoefjes; bedoel je dan die geprepareerde (gedroogd of zo?) hoefjes? En zijn die veilig voor een grote hond zoals mijn Dante? Ik zie ze wel eens in de dierenwinkel maar durfde ze tot nu toe niet te nemen :N:Hou je dan nog rekening met de grootte (ze zien er zo klein uit; Dante zou ze in zijn geheel in zijn bek kunnen nemen)?

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Elke keer als ik ze zie liggen vraag ik me hetzelfde af als jij. En elke keer twijfel ik of ik ze mee zal meenemen omdat ik ze regelmatig zij bij grote hondenMoon schreef:Bedanktmarian* schreef:je kunt ze wel geven,maar dan moet je ze eerst even weken en het laatste stukje gooi ik altijd weg.Moon schreef:Vraagje over die hoefjes; bedoel je dan die geprepareerde (gedroogd of zo?) hoefjes? En zijn die veilig voor een grote hond zoals mijn Dante? Ik zie ze wel eens in de dierenwinkel maar durfde ze tot nu toe niet te nemen :N:Hou je dan nog rekening met de grootte (ze zien er zo klein uit; Dante zou ze in zijn geheel in zijn bek kunnen nemen)?
Waarom de hoefjes eerst weken? In lauw/warm water?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Hutsje
- Zeer actief
Ik bedoel idd de hoefjes ie je ook in de dierenwinkel kan kopen. Ik week ze nooit, als ze erop kauwen worden ze vanzelf wel zacht. Ik geef ze al een jaar of 10 aan alle honden hier, van pup tot volwassen en zelfs Deur, en ze zijn er allemaal stapelgek op hier. Ik heb er nog nooit 1 probleem mee gehad en gooi ook het laatste stukje niet weg. Dat blijft ligggen of ze eten het op. Ze zijn wel wat gewend hier met het rauwvoeren.Moon schreef:Vraagje over die hoefjes; bedoel je dan die geprepareerde (gedroogd of zo?) hoefjes? En zijn die veilig voor een grote hond zoals mijn Dante? Ik zie ze wel eens in de dierenwinkel maar durfde ze tot nu toe niet te nemen :N:

- Moon
- Zeer actief
Oké, bedankt!Hutsje schreef:Ik bedoel idd de hoefjes ie je ook in de dierenwinkel kan kopen. Ik week ze nooit, als ze erop kauwen worden ze vanzelf wel zacht. Ik geef ze al een jaar of 10 aan alle honden hier, van pup tot volwassen en zelfs Deur, en ze zijn er allemaal stapelgek op hier. Ik heb er nog nooit 1 probleem mee gehad en gooi ook het laatste stukje niet weg. Dat blijft ligggen of ze eten het op. Ze zijn wel wat gewend hier met het rauwvoeren.Moon schreef:Vraagje over die hoefjes; bedoel je dan die geprepareerde (gedroogd of zo?) hoefjes? En zijn die veilig voor een grote hond zoals mijn Dante? Ik zie ze wel eens in de dierenwinkel maar durfde ze tot nu toe niet te nemen :N:
Gr. Marijke

-
boxersien
Bo en paco hebben een goed gebit en zijn rustige kauwers. Zij krijgen ook regelmatig een hoefje. Deze zijn namelijk zo sterk dat ze wat langer mee gaan dan de dierenwinkel knauwbotten. En ja, zo heel groot zijn ze niet, maar hier gaat het gewoon goed hoor! Ik geef ze zelfs regelmatig van die staafjes die per 100 verpakt zitten (van die harde knauwstaafjes) geen enkel probleem 
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Wytsypytsy
- Actief
WIJ GAAN OOK NAAR ZWOLLESita schreef:Ik wil er wel eentje voor je meenemen. Ga 6 oktober naar Zwolle.Hutsje schreef:Aangezien ik voorlopig nergens naartoe kan wil ik vragen of iemand een grote zak hoefjes voor mij mee kan en wil nemen. Esther heeft een keer een grote zak meegenomen voor 12,50 euro. Er staat altijd een mannetje met een stand die ze in grote voordeelverpakking verkoopt.
Zweven door de lucht is mijn hobby!

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
`Daar is Max dus eens bijna in gestikt
Maar toch niet zo vaak als in die kauwstaafjes,neem ik aanHutsje schreef:Er zijn ook wel eens honden in brokjes gestikt![]()
Wat de hoefjes betreft moet ik zeggen dat zowel Max als Bente er weleens mee jongleerden als ze bijna op waren,dus vandaar mijn angst ervoor.
Laatst gewijzigd door marian* op 25 sep 2007 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
Dat zou mooi zijn, ik kijk nog even of er iemand dichter bij me in de buurt nog gaat, anders moeten we even telefoonnummers uitwisselen zodat we elkaar kunnen bellen als je op de show bentSita schreef:Ik wil er wel eentje voor je meenemen. Ga 6 oktober naar Zwolle.Hutsje schreef:Aangezien ik voorlopig nergens naartoe kan wil ik vragen of iemand een grote zak hoefjes voor mij mee kan en wil nemen. Esther heeft een keer een grote zak meegenomen voor 12,50 euro. Er staat altijd een mannetje met een stand die ze in grote voordeelverpakking verkoopt.

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?Hutsje schreef:Ik zie dat het verplaatst is naar voeding, ik had het juist bij evenementen geplaatst omdat het van de show in Zwolle gehaald moet worden.
Komt ie vanzelf weer in evenementen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Hutsje
- Zeer actief
Zou je denken? Het heeft ook al in de koffiecorner gestaan (Roelfien schreef:Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?Hutsje schreef:Ik zie dat het verplaatst is naar voeding, ik had het juist bij evenementen geplaatst omdat het van de show in Zwolle gehaald moet worden.
Komt ie vanzelf weer in evenementen.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Hutsje
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- twinkeltje
- moderator
- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Hutsje
- Zeer actief
Ja, maar ze moeten van een show gehaald worden, ik kan ze ook in de dierenwinkel kopen maar daar zijn ze 10 keer zo duur. Iemand die hier in de voedingshoek komt komt niet automatisch op een show en in de evenementenhoek komen wel mensen die naar een show gaan. Dus daarom heeft het niet zo veel zin om mijn oproep hier neer te zettentwinkeltje schreef:waarom je hebt ze toch niet voor de show maar als voer van de hondenHutsje schreef:Okay, dus als ik bij evenementen een oproep plaats met de titel "Wie wil er iets meenemen van een show?" blijft het wel staan?