Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rimadyl aangebroken verpakking ontvangen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Rimadyl aangebroken verpakking ontvangen

Ongelezen bericht door Caro. »

Nou ja :oeps:

Heb ik voor het eerst Rimadyl via internet besteld, dierapotheker, ontvang ik een al opengemaakte pot :denken: Vond ik verdacht, dus ik heb de pillen geteld: 85 stuks i.p.v. 100 :eek:

Inmiddels een mailtje gestuurd met de klacht en foto erbij.

Ik ben benieuwd of dit netjes opgelost gaat worden....

Heb ik weer hoor :Q:

Bestellen andere mensen hier en hebben die het wel altijd netjes ontvangen?
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Marion.

Re: Rimadyl aangebroken verpakking ontvangen

Ongelezen bericht door Marion. »

Caro. schreef:Bestellen andere mensen hier en hebben die het wel altijd netjes ontvangen?
Nee, ik heb laatst besteld bij de paardendrogist. Bijbesteld eigenlijk, want ik had alleen glucosamine, en later op de dag bedacht ik me dat ik daar ook Rimadyl kon kopen. Dus telefonisch bijbesteld, geen probleem. Volgende dag had ik het binnen. Wel in 2 pakketjes, maar voor mij dus toch maar 1x verzendkosten. De glucosamine 9en verzendkosten) had ik betaald via Ideal, en voor de Rimadyl kreeg ik een acceptgiro erbij.

Geen enkel probleem, prima service. Het zou mij overigens niet opgevallen zijn als ik geen folietje over het busje had gehad, en dus een aangebroken potje had. Maar dat hebben de veel-gebruikers misschien wel door :19:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Staat ze netjes :eek:
Ik bestel nog weleens iets bij de paardendrogist en dat is tot nog toe heel goed gegaan.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Wat maf zeg, ik had net zo iets deze zomer. Bestelde er 100 met iemand samen. Deed de dop eraf en dat soort van kartonnetje (waaronder de soort watten zitten) was al open.......
Omdat ik het verdacht vond ging ik tellen...............101 stuks :eek:

Argwanend als ik soms ben keek ik ook nog ff naar de datum, vond het desondanks daarom toch verdacht zeg maar...........

Een van jou ontbrekende pillen heb ik dan? :mrgreen:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Ik heb afgelopen weekend probiotica van Protexin bij de Dierendrogist besteld en daar ben ik uiterst tevreden over.
Snelle afhandeling, je wordt van iedere status van je bestelling op de hoogte gehouden...., echt keurig! Afgelopen dinsdag had ik het al in huis en betalen doe je gewoon achteraf via een acceptgiro of internetbankieren.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Ik heb vorige week rimadyl besteld, 100 stuks. Toen ik jouw berichtje had gelezen, ben ik even gaan tellen. Gewoon 100 stuks, in een keurig dicht geseald potje, met daaronder een prop watten.

Ik ben wel benieuwd wat voor antwoord ze hebben op je mail.
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

mailtje? onmiddellijk opbellen en ze goed laten zweten. halve zolen die denken dat je opengepeuterde verpakkingen accepteert hebben dat nodig.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

linlin schreef:mailtje? onmiddellijk opbellen en ze goed laten zweten. halve zolen die denken dat je opengepeuterde verpakkingen accepteert hebben dat nodig.
Ik heb gisteravond al een mailtje gestuurd. Krijg ik vandaag geen antwoord, dan bel ik morgen :wink:

Of ik nu de houdbaarheidsdatum moet geloven bij zo'n aangebroken verpakking, daar begin ik dus ook aan te twijfelen :denken:

-----

Over de paardendrogist: ik kan daar nergens Rimadyl vinden? Kan iemand mij vertellen waar dat onder staat, want bij 'gewrichten' ofzo vind ik niks.
Afbeelding
A good dog never dies...

Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

MoniqueDM schreef:Ik heb afgelopen weekend probiotica van Protexin bij de Dierendrogist besteld en daar ben ik uiterst tevreden over.
Snelle afhandeling, je wordt van iedere status van je bestelling op de hoogte gehouden...., echt keurig! Afgelopen dinsdag had ik het al in huis en betalen doe je gewoon achteraf via een acceptgiro of internetbankieren.
Ik heb ook altijd goeie ervaringen met Dierendrogist. Keurig netjes die service.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Golden Stanley schreef:
MoniqueDM schreef:Ik heb afgelopen weekend probiotica van Protexin bij de Dierendrogist besteld en daar ben ik uiterst tevreden over.
Ik heb ook altijd goeie ervaringen met Dierendrogist. Keurig netjes die service.
Het zag er ook keurig uit hoor: ik kreeg het al binnen 3 dagen geleverd, zaten pepermuntjes bij :F: (ik twijfelde nog of het hondensnoepjes waren of niet :smile: ) en zelfs een tekentangetje.

Dus ik zet de pot in het keukenkastje, niks gecontroleerd, en pak de pot gisteravond omdat de oude pot op was. En dus aangebroken :oeps: Wel een prop watten erin, maar het afdekkend papiertje was er grotendeels af. Dat vond ik vreemd en toen ben ik gaan tellen.... 85 stuks. Ik kan er niks meer van maken.
Afbeelding
Afbeelding
A good dog never dies...

linlin

Caro. schreef: Of ik nu de houdbaarheidsdatum moet geloven bij zo'n aangebroken verpakking, daar begin ik dus ook aan te twijfelen :denken:
dat seal zit er juist om aan te tonen dat je een verse, ongeopende pot met de juiste hoeveelheid van het juiste medicijn in handen hebt. is dat seal verbroken, dan mag het niet meer verkocht worden.

oh, wat ergerlijk. ik zit plaatsvervangend te schuimen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door linlin op 13 sep 2007 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Golden Stanley

Caro. schreef:
Golden Stanley schreef:
Het zag er ook keurig uit hoor: ik kreeg het al binnen 3 dagen geleverd, zaten pepermuntjes bij :F: (ik twijfelde nog of het hondensnoepjes waren of niet :smile: ) en zelfs een tekentangetje.

Dus ik zet de pot in het keukenkastje, niks gecontroleerd, en pak de pot gisteravond omdat de oude pot op was. En dus aangebroken :oeps: Wel een prop watten erin, maar het afdekkend papiertje was er grotendeels af. Dat vond ik vreemd en toen ben ik gaan tellen.... 85 stuks. Ik kan er niks meer van maken.
Afbeelding
:80: Noujaaaaaa............... :smile:

Heb je al reactie?
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Golden Stanley schreef:
Caro. schreef:
Golden Stanley schreef:

Afbeelding
:80: Noujaaaaaa............... :smile:

Heb je al reactie?
Nee, geen reactie nog :19:
Ik heb deze foto dus ook naar hun toegestuurd.
Afbeelding
A good dog never dies...

Golden Stanley

Hihi schandalig zeg. Dat is niet zomaar een foutje..................
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Ik vind het heel kwalijk dat je hier nog geen reactie op hebt, want het feit dat ze al een aangebroken pot opsturen is gewoon te gek voor woorden en een teken dat ze hun producten niet controleren.
Zou wat voor mij zijn......., ik zou ze telefonisch toch een hele vervelende donderdag bezorgen :M: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

:ok: Ik heb keurig een berichtje gekregen met excuses. Ze sturen vandaag nog een nieuwe pot op en storten verzendkosten om de oude pot terug te sturen.

Dus toch alsnog netjes geregeld, gelukkig :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Golden Stanley

Caro. schreef::ok: Ik heb keurig een berichtje gekregen met excuses. Ze sturen vandaag nog een nieuwe pot op en storten verzendkosten om de oude pot terug te sturen.

Fijn! En een bossie blommen voor de schrik...... :mrgreen:
linlin

Golden Stanley schreef:
Caro. schreef::ok: Ik heb keurig een berichtje gekregen met excuses. Ze sturen vandaag nog een nieuwe pot op en storten verzendkosten om de oude pot terug te sturen.

Fijn! En een bossie blommen voor de schrik...... :mrgreen:
een gratis pot rimadyl en een onkostenvergoeding. je bent er zo een uurtje mee bezig à zestig euro per uur, dacht ik zo. :mrgreen:

daar koop je de volgende keer niet meer.
Marion.

En drie keer raden wat ze met die oude pot doen hahaha
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

een gratis pot rimadyl en een onkostenvergoeding. je bent er zo een uurtje mee bezig à zestig euro per uur, dacht ik zo.
Je suggereert toch niet dat Caro die aangebroken pot moet houden, en de verzendkosten ook in haar zak moet stoppen? :O:

Da´s gewoon aanzetten tot het plegen van een misdrijf Lin, realiseer je je dat wel? :eek:
linlin

Wil de hond schreef:
een gratis pot rimadyl en een onkostenvergoeding. je bent er zo een uurtje mee bezig à zestig euro per uur, dacht ik zo.
Je suggereert toch niet dat Caro die aangebroken pot moet houden, en de verzendkosten ook in haar zak moet stoppen? :O:

Da´s gewoon aanzetten tot het plegen van een misdrijf Lin, realiseer je je dat wel? :eek:
niks aangebroken pot. wat mot je nou met zo'n aangebroken pot?
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef:

Hahahaha, nu ben ik dus wel aan het twijfelen of ik de al gegeven tabletten aan Kaya moet aanvullen uit de nieuwe pot in de oude pot die ik terugstuur :denken:
Heel eerlijk zijn of dat maar voor de moeite van naar het postkantoor enzo? :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
En drie keer raden wat ze met die oude pot doen hahaha
Voorlopig maar niet bestellen :N: :smile:
Afbeelding
A good dog never dies...

linlin

even zonder gegeit - is het nou werkelijk de bedoeling dat je niet alleen die ouwe pot terug moet sturen en ook een nieuwe pot moet betalen? :denken:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

linlin schreef:even zonder gegeit - is het nou werkelijk de bedoeling dat je niet alleen die ouwe pot terug moet sturen en ook een nieuwe pot moet betalen? :denken:
Huh? Nee, ik krijg een nieuwe pot toegestuurd (gratis uiteraard) en krijg verzendkosten á euro 6,20 (dat kost het blijkbaar) op mijn rekening gestort zodat ik de aangebroken pot kan terugsturen.
Dus ik heb dan gewoon zoals besteld een nieuwe pot.
Afbeelding
A good dog never dies...

linlin

Caro. schreef:
linlin schreef:even zonder gegeit - is het nou werkelijk de bedoeling dat je niet alleen die ouwe pot terug moet sturen en ook een nieuwe pot moet betalen? :denken:
Huh? Nee, ik krijg een nieuwe pot toegestuurd (gratis uiteraard) en krijg verzendkosten á euro 6,20 (dat kost het blijkbaar) op mijn rekening gestort zodat ik de aangebroken pot kan terugsturen.
soms ben je iets te goed voor deze wereld, caroline. :wink:

ik bedoel dat je, ter compensatie van de blunder die zij begaan hebben, met gesloten beurs een hele nieuwe pot krijgt en je die ouwe pot gewoon kan houden.

maar enfin. ik ben misschien iets te gehaaid.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Van mij zouden ze ook mooi geen ouwe pot terug krijgen hoor, gehaaide tante. :wink:
Marion.

linlin schreef:maar enfin. ik ben misschien iets te gehaaid.
Nah, jij mag dat gehaaid noemen, maar ik noem dat anders.
Staat trouwens buiten kijf dat ik het zeer onprofessioneel vind om dit zelfs maar voor te stellen als bedrijf. Maar als ze het graag zouden willen, en me daar ook de verzendkosten voor vergoeden, dan zou ik hem ook terugsturen. Maar een goede beurt zouden ze er bij mij niet mee maken, en ik weet niet of ik daar ooit nog zou bestellen.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

linlin schreef:
Caro. schreef:
soms ben je iets te goed voor deze wereld, caroline. :wink:

ik bedoel dat je, ter compensatie van de blunder die zij begaan hebben, met gesloten beurs een hele nieuwe pot krijgt en je die ouwe pot gewoon kan houden.

maar enfin. ik ben misschien iets te gehaaid.
Er viel niet zoveel gehaaid te zijn, want ik diende een klacht in en hun schreven terug de excuses, dat vandaag een nieuwe pot werd gestuurd en dat er geld op mijn rekening was overgemaakt om de oude pot terug te sturen.

Dus direct was er wat geregeld en om nu het geld voor de verzendkosten te houden en de pot niet terug te sturen, dat vind ik een beetje té :wink:
Het was netjes geweest als ze gewoon gezegd hadden een nieuwe pot te sturen en niet te 'mekkeren' over de oude pot, maar helaas :F:
Afbeelding
A good dog never dies...

yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Dit is dan wel de tweede keer in korte tijd dat dit gebeurd! Zoals ik eerder al schreef was mijn pot in juni of juli ook al open.................het seal dingetje was niet kapot zoals bij Caro, maar wel degelijk LOS, dus open!

Enige was dat er bij mij dus 101 inzaten (echt 4 keer geteld! Aangezien ik ze met een kennis ging delen :denken: )

Ik blijf er dus wel op letten, maar zal daar nog wel bestelling mocht het nodig zijn.................
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”