dus ik moet iets anders verzinnen
ga nog alle trektuigjes op een rij zetten
kijk wat ik doe
bedankt voor de informatie
Moderator: moderatorteam
Dat stilstaan en teruglopen kost veel tijd en energie, je zult het minstends een paar weken concequent moeten doen. Dus elke keer dat de riem strak staat stil staan en wachten tot je hond naar jou kijkt en de riem weer slap komt te hangen. In het begin zal het waarschijnlijk een paar stappen en dan weer stilstaan zijn maar uiteindelijk werkt het wel. Bij de antitrek middelen is het soms (vaak!) zo dat zodra het tuigje of halter af is de hond weer net zo trekt als normaal.boyke schreef:ik ook maar dat heb ik gedaan als ze trekten stil blijven staan terug lopen werkt allemaal niet
dus ik moet iets anders verzinnen
ga nog alle trektuigjes op een rij zetten
kijk wat ik doe
bedankt voor de informatie

Paar weken? Mijn hond trok vreselijk toen ik hem met 8 mnd kreeg, met een paar dagen was dat over nadat ik deze methode heb toegepast. Consequentie is hierbij wel heel erg belangrijk!XenaScence schreef:Waarom heb je een nieuw topic geopend?
![]()
Dat stilstaan en teruglopen kost veel tijd en energie, je zult het minstends een paar weken concequent moeten doen. Dus elke keer dat de riem strak staat stil staan en wachten tot je hond naar jou kijkt en de riem weer slap komt te hangen. In het begin zal het waarschijnlijk een paar stappen en dan weer stilstaan zijn maar uiteindelijk werkt het wel. Bij de antitrek middelen is het soms (vaak!) zo dat zodra het tuigje of halter af is de hond weer net zo trekt als normaal.

Behalve consequentie is ook het karakter van de hond van invloed op de minimale trainingstijd.Carma schreef:Paar weken? Mijn hond trok vreselijk toen ik hem met 8 mnd kreeg, met een paar dagen was dat over nadat ik deze methode heb toegepast. Consequentie is hierbij wel heel erg belangrijk!XenaScence schreef:Waarom heb je een nieuw topic geopend?
![]()
Dat stilstaan en teruglopen kost veel tijd en energie, je zult het minstends een paar weken concequent moeten doen. Dus elke keer dat de riem strak staat stil staan en wachten tot je hond naar jou kijkt en de riem weer slap komt te hangen. In het begin zal het waarschijnlijk een paar stappen en dan weer stilstaan zijn maar uiteindelijk werkt het wel. Bij de antitrek middelen is het soms (vaak!) zo dat zodra het tuigje of halter af is de hond weer net zo trekt als normaal.
Carma schreef:Paar weken? Mijn hond trok vreselijk toen ik hem met 8 mnd kreeg, met een paar dagen was dat over nadat ik deze methode heb toegepast. Consequentie is hierbij wel heel erg belangrijk!XenaScence schreef:Waarom heb je een nieuw topic geopend?
![]()