Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb hier al twee keer een K9 tuig gekocht en ik weet dat er meerdere mensen van het forum hier hun tuigjes kopen
dat vind ik nou een helle kicke spullen wat ze daar hebben, heb je die aanbieding gezien met die japanse tekens erop?
die vind ik echt mooi, maar weet iemand toevallig hoe je het via internet moet bestellen ik heb dat nog nooit gedaan dus kan iemand mij een tip daarover geven?
beestenspul.net doet het niet meer ik wou net even daar gaan kijken maar ik kreeg te zien dat ie opgeheven was
mercedes2803 schreef:beesten gedoe werkt nog steeds prima hoor
het is .net en niet .nl he?
ik had ze bijde geprobeerd maar bij die net zegt ie dat ie tijdelijk even uit de lucht is ofzo, maar ik zit nu ook op een andere pc (werk) dus misschien is ie hier wel geblockt
mercedes2803 schreef:beesten gedoe werkt nog steeds prima hoor
het is .net en niet .nl he?
ik had ze bijde geprobeerd maar bij die net zegt ie dat ie tijdelijk even uit de lucht is ofzo, maar ik zit nu ook op een andere pc (werk) dus misschien is ie hier wel geblockt