op een kussen liggen ,wij zijn dus ook zoekende
maar de kleedjes daar ligt buddy zelfs maar half op
hoeveel golden eigenaars hebben zo'n kussen voor hun honden
Moderator: moderatorteam

Geen Golden... Maar Jamey ligt dus echt NIET op de fatboy...MARC_S schreef:Onze honden hebben ieder een nep-fatboy en ze liggen er graag op. Zijn dan wel geen goldens maar ik denk dat veel honden zo'n kussen echt heerlijk zullen vinden.
Wij hebben ze gekocht omdat we ze van de bank sturen en dan kunnen ze nergens echt heerlijk liggen. Nu wel en dus stuur ik ze wat makkelijker van de bank zonder schuldgevoel:N:

Waarom mogen ze dan niet op de bank liggen? kennelijk liggen ze er dan graag......omdat je schrijft dat je ze daar van af stuurt.MARC_S schreef:Onze honden hebben ieder een nep-fatboy en ze liggen er graag op. Zijn dan wel geen goldens maar ik denk dat veel honden zo'n kussen echt heerlijk zullen vinden.
Wij hebben ze gekocht omdat we ze van de bank sturen en dan kunnen ze nergens echt heerlijk liggen. Nu wel en dus stuur ik ze wat makkelijker van de bank zonder schuldgevoel:N:

Precies, ik wil zelf op de bank en dat gaat niet als op iedere helft een uitgestrekte hond ligtcloris schreef:Misschien willen ze zelf op de bank zitten?
Dat was bij mij voorheen onmogelijk als de honden er lagen, nu heb ik een grotere bank en kan het wel maar ze kunnen het ook nog zo voor elkaar krijgen dat ze de hele bank in beslag nemen en dan stuur ik ze er ook vanaf hoor zo erg is dat niet
ik wacht nog steeds op een golden maar krijg hem maar nietboemerang schreef:
plaats dan een advertentie op mp wij willen graag een gratis golden puptwinkeltje schreef:ik wacht nog steeds op een golden maar krijg hem maar nietboemerang schreef:

Hij was zo plat als een dubbeltje,maar dankzij hervulling weer prima en gelukkig kan de overtrek heet gewassen wordenMartijn schreef:marian* schreef:Hier een Doggybag die volop gebruikt wordt;hij is nu al voor de 2e keer bijgevuld omdat de korrels na verloop van tijd plat worden.
Hahaha...wuilus had ook een verrotte, platte doggiebag. Ging overal met haar mee naar toe als plaats.
Vies ding maar ze was er helemaal mee vergroeid.

Omdat je in folders altijd een Golden erop ziet liggen? Nou, ik hoop dat maar niet dat je al het voer en snoepjes koopt waar Goldens op afgebeeld staanboemerang schreef:je ziet in relames ,dieren zaken folders altijd een golden
op een kussen liggen ,wij zijn dus ook zoekende![]()
je begrijpt me denk ik niet goedMarion. schreef:Omdat je in folders altijd een Golden erop ziet liggen? Nou, ik hoop dat maar niet dat je al het voer en snoepjes koopt waar Goldens op afgebeeld staanboemerang schreef:je ziet in relames ,dieren zaken folders altijd een golden
op een kussen liggen ,wij zijn dus ook zoekende![]()

Ik begrijp je heel goed, maar ik denk dat jij mij niet begrijpt. De Golden wordt héél erg vaak op afbeeldingen gebruikt. Voor voer, kussens, weet ik veel.boemerang schreef:je begrijpt me denk ik niet goed![]()
buddy is een golden ,maar ligt het liefst op de kale grond
ze hebben een kleed ,maar die rommelt hij tot een prop
met andere woorden ,net of een golden dus een echt kussen ,manden hond is
zijn er nu 10 goldens hier , waarvan er 9 graag op een kussen liggen
dat wilde ik eigenlijk weten , en snoepjes krijgen ze als we naar bed gaan
en daar staat zelfs geen hond op ,dus zo ver ga ik nu ook niet

om de lieve koppiesMarion. schreef:Ik begrijp je heel goed, maar ik denk dat jij mij niet begrijpt. De Golden wordt héél erg vaak op afbeeldingen gebruikt. Voor voer, kussens, weet ik veel.boemerang schreef:je begrijpt me denk ik niet goed![]()
buddy is een golden ,maar ligt het liefst op de kale grond
ze hebben een kleed ,maar die rommelt hij tot een prop
met andere woorden ,net of een golden dus een echt kussen ,manden hond is
zijn er nu 10 goldens hier , waarvan er 9 graag op een kussen liggen
dat wilde ik eigenlijk weten , en snoepjes krijgen ze als we naar bed gaan
en daar staat zelfs geen hond op ,dus zo ver ga ik nu ook niet
Waarom denk je dat reclamemakers er een Golden voor gebruiken?

Ik ben supertevreden over het kussen en belangrijker nog, wandor en yindra vinden het kussen ook geweldig. Vooral wandor ligt er praktisch altijd op (yindra ligt vaker bij ons op de bank). Ik zoek even een foto.boemerang schreef:twinkeltje schreef:boemerang schreef:
maar dat wat eef liet zien ,voor die prijs durf ik het wel aan om het uit te proberen