Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teckel en poedel gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

S-je
geregistreerd lid
Contacteer:

Teckel en poedel gezocht

Ongelezen bericht door S-je »

Hallo,

Op vrijdag 5 oktober heb ik mijn examen voor hondentrimmen in Barneveld.
Ik ben daarom op zoek naar een ruwharige teckel hier ergens in de buurt, die makkelijk op tafel is en het trimmen gewend is en die tegen die tijd goed plukrijp is.
Ook ben ik nog op zoek naar een kleine poedel of een ander ras met een soortgelijke vacht (mag ook een bastaardje zijn met een knipvacht)
Hier in brabant lijkt het namelijk net alsof de poedels uitgestorven zijn :evil: in de salon waar ik stage loop hebben we er ook maar 1, maar die heeft geen goede knipvacht.
De hond(en) zullen een hele dag van huis zijn, maar ik zorg er zelf heel de dag voor, je krijgt hem of haar dan tegen de avond weer thuis, helemaal verzorgd en geknipt/geplukt, een gratis trimbeurt dus :wink:

Ik kan mijn eigen daf wel meenemen, maar dat werkt niet echt, hij is nog te wild en te 'pup' op tafel, die zit dus de hele knipbeurt te draaien en te piepen naar de andere honden :wink:

Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen!
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jammer, Jamey wordt net woensdag geplukt... (is dan wel geen teckel, maar wel een ruwhaar)... Maar dat gaat dus niet...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
S-je
geregistreerd lid
Contacteer:

Jacksel schreef:Jammer, Jamey wordt net woensdag geplukt... (is dan wel geen teckel, maar wel een ruwhaar)... Maar dat gaat dus niet...
Inderdaad jammer :(: was ook een geschikt kandidaatje geweest :wink: maar in ieder geval toch bedankt!
Afbeelding
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Hoe ver wil je er eventueel voor rijden? Wil wel even in mijn klantenbestand kijken en zou zeker nog even een advertentie op marktplaats zetten.
S-je
geregistreerd lid
Contacteer:

hercujess schreef:Hoe ver wil je er eventueel voor rijden? Wil wel even in mijn klantenbestand kijken en zou zeker nog even een advertentie op marktplaats zetten.
Euhm, ja niet al te ver als het kan, want moet ze ook nog voorwerken in de salon hier, dus ehm zo'n halfuurtje??
Afbeelding
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

S-je schreef:
hercujess schreef:Hoe ver wil je er eventueel voor rijden? Wil wel even in mijn klantenbestand kijken en zou zeker nog even een advertentie op marktplaats zetten.
Euhm, ja niet al te ver als het kan, want moet ze ook nog voorwerken in de salon hier, dus ehm zo'n halfuurtje??
In dat geval kan ik je niet helpen, maar ik zal eens voor je gaan rondvragen.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

S-je schreef:
Mijn trimster zei dat zij het vreselijk druk had... Ik zal het even aan haar vragen of ze iemand weet, zij zit in Soest, dus zou moeten kunnen denk ik...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”