Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eerste keer trimsalon
Moderator: moderatorteam
- markdh
- Zeer actief
eerste keer trimsalon
Bantou is deze maand 9 maanden geworden en nu wil ik hem omdat zijn vacht toch wel wat veel wordt(groeit hard)hem naar de trimsalon brengen maar totnutoe heb ik Bantou nog niet gedoucht,kan ik hem met 9 maanden ook al laten trimmen? of is dat nog te vroeg

-
Marion.
Re: eerste keer trimsalon
Nee hoor, dat kan primamarkdh schreef:Bantou is deze maand 9 maanden geworden en nu wil ik hem omdat zijn vacht toch wel wat veel wordt(groeit hard)hem naar de trimsalon brengen maar totnutoe heb ik Bantou nog niet gedoucht,kan ik hem met 9 maanden ook al laten trimmen? of is dat nog te vroeg
- markdh
- Zeer actief
-
Marion.
Het water in is toch heel anders dan onder de douche hoor. En die van mij douche ik buiten de trimsalon ook nooit. Miep was trouwens ook ongeveer die leeftijd toen ze voor het eerst naar de trimster gingmarkdh schreef:ook al is Bantou nog niet echt gewend aan water? wil nog niet echt het water inmaar denk dat ze bij de trimsalon wel weten wat ze ermee aan moeten toch?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- markdh
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
Bij mijn vorige Goldie die ik altijd naar mijn vaste trimster breng zei ik er ook altijd bij dat het wel een Goldie moet blijven en geen LabradorRosita Compagner schreef:jong geleerd is oud gedaan toch? Ik zie pups zelfs graag voor zij 4 maanden oud zijn voor een funbezoekje in de trimsalon!
Wees wel duidelijk dat je hem niet kortgeknipt of kaalgeschoren wil hebben........ Straks tref je een collega die in de labrador-modus staat. Dat zou zonde zijn

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- markdh
- Zeer actief
ja,daar zijn dan ook weer methodes voor voor hondjes die niet in bad willen,maar Goldies zijn echte waterratten(houden van water) dus zal niet veel probs geven voor de trimster.Rosita Compagner schreef:Helemaal goed!En hondjes die niet in badje willen........ daar hebben we zo onze oplossingen voor. Wel foto's laten zien he.
Zal zeker nadat Bantou bij de trimster is geweest foto's laten zien hier op het forum al moet ik dan wel effe uitzoeken hoe je dat moet doen

-
Babs73