Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eerste keer trimsalon

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

markdh
Zeer actief

eerste keer trimsalon

Ongelezen bericht door markdh »

Bantou is deze maand 9 maanden geworden en nu wil ik hem omdat zijn vacht toch wel wat veel wordt(groeit hard)hem naar de trimsalon brengen maar totnutoe heb ik Bantou nog niet gedoucht,kan ik hem met 9 maanden ook al laten trimmen? of is dat nog te vroeg
Afbeelding
Marion.

Re: eerste keer trimsalon

Ongelezen bericht door Marion. »

markdh schreef:Bantou is deze maand 9 maanden geworden en nu wil ik hem omdat zijn vacht toch wel wat veel wordt(groeit hard)hem naar de trimsalon brengen maar totnutoe heb ik Bantou nog niet gedoucht,kan ik hem met 9 maanden ook al laten trimmen? of is dat nog te vroeg
Nee hoor, dat kan prima :ok:
markdh
Zeer actief

ook al is Bantou nog niet echt gewend aan water? wil nog niet echt het water in :smile: maar denk dat ze bij de trimsalon wel weten wat ze ermee aan moeten toch?
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

markdh schreef:ook al is Bantou nog niet echt gewend aan water? wil nog niet echt het water in :smile: maar denk dat ze bij de trimsalon wel weten wat ze ermee aan moeten toch?
Het water in is toch heel anders dan onder de douche hoor. En die van mij douche ik buiten de trimsalon ook nooit. Miep was trouwens ook ongeveer die leeftijd toen ze voor het eerst naar de trimster ging :wink:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

jong geleerd is oud gedaan toch? Ik zie pups zelfs graag voor zij 4 maanden oud zijn voor een funbezoekje in de trimsalon!

Wees wel duidelijk dat je hem niet kortgeknipt of kaalgeschoren wil hebben........ Straks tref je een collega die in de labrador-modus staat. Dat zou zonde zijn :pffff:
markdh
Zeer actief

ja,je hebt gelijk Marion het water in gaan is anders dan onder de douche gaan,bedankt voor je antwoord :wink:
Afbeelding
markdh
Zeer actief

Rosita Compagner schreef:jong geleerd is oud gedaan toch? Ik zie pups zelfs graag voor zij 4 maanden oud zijn voor een funbezoekje in de trimsalon!

Wees wel duidelijk dat je hem niet kortgeknipt of kaalgeschoren wil hebben........ Straks tref je een collega die in de labrador-modus staat. Dat zou zonde zijn :pffff:
Bij mijn vorige Goldie die ik altijd naar mijn vaste trimster breng zei ik er ook altijd bij dat het wel een Goldie moet blijven en geen Labrador :wink: dus bij Bantou hoef ik dat er niet meer bij te zeggen al zal ik dat voor alle zekerheid zeker wel doen.Het gaat mij om de staart,de borstkast,de broek(heet dat geloof ik?)en ietwat bi9j de oren,de rest laat ik aan de trimster over(heeft zelf ook een Goldie(ook wit) dus die weet wel wat ze doet :wink:
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Helemaal goed! :ok: En hondjes die niet in badje willen........ daar hebben we zo onze oplossingen voor. Wel foto's laten zien he.
markdh
Zeer actief

Rosita Compagner schreef:Helemaal goed! :ok: En hondjes die niet in badje willen........ daar hebben we zo onze oplossingen voor. Wel foto's laten zien he.
ja,daar zijn dan ook weer methodes voor voor hondjes die niet in bad willen,maar Goldies zijn echte waterratten(houden van water) dus zal niet veel probs geven voor de trimster.

Zal zeker nadat Bantou bij de trimster is geweest foto's laten zien hier op het forum al moet ik dan wel effe uitzoeken hoe je dat moet doen :smile:
Afbeelding
Babs73

Ongelezen bericht door Babs73 »

Mijn hondje was 6 maand toen die voor de eerste keer ging :mrgreen:

Leuk vond die het niet en nu nog steeds niet
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”