Puchu vrolijk, niets aan de hand.
Wij hadden een lekkere wandeling in het bos gepland en gingen daar dus vanmiddag heen. Halverwege begint Puchu ineens ziek te worden, diarree en overgeven. We zeiden al tegen elkaar 'we gaan niet verder weg, maar terug naar de auto'.
Hij bleef overgeven en overgeven en ineens begon hij helemaal te wankelen en kon Pieter hem nog net vastgrijpen. Puchu helemaal daas en de weg kwijt.
Wij ook compleet in de stress, want we moesten nog zo'n 15 minuten terug naar de auto en Puchu bleef maar overgeven.
Eenmaal thuis direct de dierenarts gebeld, want dit vond ik wel heel erg extreem (misschien wel een ernstige reactie op de Drontal ofzo), dus ik wilde hem nagekeken hebben.
Hij heeft wat verhoging 39,3 (normale lich.temp. van hem is 38,3). Zijn huid was klam, maar hij was wel weer wat alerter, al wisselt dat nog van moment tot moment.
Voorlopig houden ze het wankele en af en toe afwezige op de misselijkheid, dat dit de oorzaak is.
Injectie gehad tegen de misselijkheid en pilletjes gekregen tegen de misselijkheid, vanavond om 22.00 uur mee beginnen. Geen eten vandaag meer en om de paar uur temperaturen om dit in de gaten te houden.
Nooit meer Drontal dus!! Staat nu ook in de computer bij de dierenarts dat hij dit niet meer mag hebben.
Hopelijk knapt hij nu snel op. Zo zielig
En ik weer een hartverzakking rijker