Zitten hier veel verschillen in?
Bedankt weer
Moderator: moderatorteam

Acht keer poepen op een dag?! Hoeveel moet je zo'n hond wel niet voeren?!blacky schreef:Ik denk dat ik een erg vreemde hond heb. Onze hond krijgt brokken en kvv en hij poept per uitlaat beurt 2x of ik nu 4 of 5 keer met hem ga lopen. dus gemiddeld 8 keer per dag.
Als onze doggen brokken krijgen (geperste brokken), poepen ze 1-2 keer per dag. Als onze honden vers vlees krijgen, poepen ze 1-2 keer per twee dagen.A,L & Vera schreef:Beetje vreemde vraag mssn, maar hoevaak poept een hond die bijv. vers vlees krijgt t.o.v. een hond die premium brok krijgt?
Zitten hier veel verschillen in?
Bedankt weer
Hoi Bea,Bea. schreef:Maakt hier geen verschil,brokken barf of vers,altijd 3 keer per dag ongeveer,ze krijgen ook 3 x daags eten,zijn wel altijd zeer kleine drolletjes.
Tja,misschien dat het met beweging te maken heeft,ik ga er 4 keer per dag mee,waarvan 2 keer het bos en ze hollen dan constant,misschien dat dit stimuleert,ze doen het alledrie en hebben het altijd gedaan,heb ruim 1,5 jaar gebarft,ik heb ze lang versvlees gegeven en nu combi farmfood/vers en het is altijd hetzelfde.Misschien dat sommige honden in 1 keer of 2 keer hetzelfde produceren en die van mij meerdere keren per dag,je hebt ook mensen die 1 keer in de 2 dagen gaan en ook mensen die 5 keer per dag gaan,scheelt toch ook veelScooby schreef:Hoi Bea,Bea. schreef:Maakt hier geen verschil,brokken barf of vers,altijd 3 keer per dag ongeveer,ze krijgen ook 3 x daags eten,zijn wel altijd zeer kleine drolletjes.
Ze krijgen hier ook drie keer per dag te eten, maar poepen toch echt maar maximaal twee keer per dag.