Moet een hond zijn inenting voor hondsdolheid krijgen als men wil meedoen aan een show?
*topictitel aangepast door moderator, hoofdletters staan voor schreeuwen*
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondsdolheid
Moderator: moderatorteam
-
benji
- Vaste gebruiker
- Wolfje82
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Voor honden die in het buitenland wonen is het verplicht om ze te laten enten tegen hondsdolheid voor ze in Ned. op een show mogen komen.
Andersom; Nederlandse honden moeten zijn geent voordat zij in het buitenland op een show mogen komen.
Maar, mijn persoonlijke mening...
Aangezien er geen verplichte dierenartskeuring meer is, maar een steekproef (die ik nog nimmer gezien heb!) zullen er mensen zijn die het erop gokken en hun hond niet enten.
Mij hebben ze niet, en IK ent dus! Ook omdat we redelijk dicht bij de grens zitten en de honden dus 'in het buitenland' zowiezo geent moeten zijn tegen hondsdolheid, dus niet alleen op shows
Groetjes,
Suzanne
Andersom; Nederlandse honden moeten zijn geent voordat zij in het buitenland op een show mogen komen.
Maar, mijn persoonlijke mening...
Aangezien er geen verplichte dierenartskeuring meer is, maar een steekproef (die ik nog nimmer gezien heb!) zullen er mensen zijn die het erop gokken en hun hond niet enten.
Mij hebben ze niet, en IK ent dus! Ook omdat we redelijk dicht bij de grens zitten en de honden dus 'in het buitenland' zowiezo geent moeten zijn tegen hondsdolheid, dus niet alleen op shows
Groetjes,
Suzanne
-
Neeltje