Ik heb een vraagje, is hier toevallig iemand die zijn hond aan erfelijke cataract heeft laten opereren? En zou die mij kunnen vertellen hoe de herstel periode verliep? Daarnaast zou ik graag willen weten wat zo'n operatie aan 1 oog kost. Ik twijfel of ik Thijs toch zal laten opereren aan zijn zo goed als blinde oog of niet. Ze zeggen wel 'hij kan prima met 1 oog leven' maar ik merk heel erg aan hem, dat hij er heel ander gedrag door vertoond naarmate zijn zicht slechter wordt. Hij wordt veel onzekerder, en sluipt echt zo nu en dan door het huis heen. Ergens vind ik het sneu, en het liefst zou ik hem zijn zicht terug geven. Iemand tips?
Greetz Suus
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Erfelijke cataract
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Erfelijke cataract
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.