Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Prins hondebrok

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Prins hondebrok

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Er is ongetwijfeld wel vaker naar gevraagd maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen met Prins hondebrokken.?? Wie heeft het gevoerd en hoe beviel het ? Ik weet dat het voor iedere hond anders is...maar toch. Ik heb verschillende merken geperste brok geprobeerd maar weet nog niet wat me nu het beste bevalt. Cavom vind Gizmo niet zo heel lekker, FF eten ze goed maar poepen ze gigantisch vaak van, en ik ben nu Wielco aan het proberen sinds twee weken maar op dit moment is Max zo winderig als de .....en poepen ze nog steeds erg vaak ! Ik weet dat ik daar na die korte tijd nog niet over kan oordelen dus ik voer gewoon de zak op hoor.... Gizmo eet het ook wat minder graag. Ik voerde voordat we Max kregen eigenlijk van alles, ook wel brok van de aldi ( ja ik weet het...) en hij poepte meestal maar 1 of 2 keer per dag. Toen las ik op div. fora van alles over voeding en wilde ik zeker weten dat ik een goede brok voerde. En nu ben ik dus zoekende...Het lijkt tot nu toe of ze van een geperste brok meer poepen dan van een geexpandeerde.
Ben dus benieuwd naar Prins. Ze hebben zowel geperste als geexpandeerde brok zonder rare toevoegingen, dus ik ben benieuwd !!
Alleen kvv voeren vind ik geen optie, ik vind brok handiger en is voor mij toch wat goedkoper dan alleen kvv. ( heb ik nl al uitgerekend) Ze krijgen er twee keer in de week kvv bij als afwisseling.
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

Ik heb de honden ook prins geperste brokken gevoerd, hier kregen ze er diaree van en dat ging niet over.
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Takkie »

Vanaf het begin voer ik al Prins aan Joy.
Ze doet het hier heel goed op. Ik vind het fijne brok. Ik geef dan de 'super'.
Afbeelding
pera
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door pera »

Ik voerde ook Prins, ook de super...maar mijn honden(gestroomd) werden er rood van. Dat kan ik niet gebruiken dus ben er mee gestopt.
Groetjes, Angelyc
en een poot van Sam†,Fien†, Britt , Dia, Lina, Eva, Linde, Isa, Belle , Enzo, Yip, Franco en Fonz.
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik heb een klant die veel darmproblemen met haar Golden pup heeft gehad. Hij doet het nu heel goed op de Prins Super (de blauwe verpakking) in combinatie met Kvv.
GuardianAngel
Zeer actief
Locatie: Westerlee. Baasje van: Cheyenne, River, Lakota en sterretje Joey
Contacteer:

Ongelezen bericht door GuardianAngel »

Heb ooit in een ver verleden eens de geperste brok van Prins gegeven, zen mijn honden gingen er allebei van spugen omdat het blijkbaar te zwaar op de maag lag.
Afbeelding

A Bull Terriër is for life, not just for X-mas
kanche
Zeer actief
Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
Contacteer:

Ongelezen bericht door kanche »

Mijn vriendin voert het, en is er heel erg tevreden over
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Mijn vorige tekkel kreeg het grootste deel van haar leven Prins Krokant Brokjes. Alleen de laatste jaren (ze is 14 geworden) gaf ik alleen nog 's ochtends die brokjes, en 's avonds kreeg ze kvv.

Ik vind het prima brokjes, ze heeft maar 2x in haar leven diarree gehad, en was nooit misselijk, en altijd fit en gezond (en prachtige drollen van stront!) :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Tip deed het er ook goed op, volgens mij. Ik heb in ieder geval niets gemerkt met betrekking tot diarree, spugen of iets anders.
Inmiddels krijgt hij weer wat anders, niet omdat ik ontevreden was over Prins, maar omdat de winkel waar ik op dat moment brok haalde geen Prins had en Nutro net zo goed was.
Ik ben met brokjes niet zo trouw aan één merk. Maar goed, ik heb dan ook een makkelijke hond die alles lekker vindt en een maag van beton heeft.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
arwen-elza
Actief
Mijn ras(sen): duitse herders

Ongelezen bericht door arwen-elza »

onze honden hebben vanaf de pup tijd tot ongeveer 3 maanden geleden prins gekregen (zijn 3 en 4 jaar). Hebben er nooit problemen mee gehad. Ik ben nu alleen overgestapt op Cavom (zak van 20 kg) iets voordeliger en er zou minder koper in zitten.
Jolanda, Daico

Elza 02-11-2003 / 25-10-2007
Arwen 12-11-2002 / 08-07-2015
Doyle 01-07-2007 / 18-09-2019
Kyra 01-07-2012 / 03-08-2021
Daico 01-07-2018 / 01-03-2022

Afbeelding
Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hutch »

Hutch voer ik hier ook Prins en doet het er super op. Als pup krijg hij R.C. en had toch wat last met ruien (tot 1 jaar). Daarna overgestapt op Prins en gaat nu heel erg goed
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”