Als er ook héle leuke dierenwinkels wat verder weg zitten hoor ik het ook graag.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuke dierenwinkel in de buurt
Moderator: moderatorteam
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Leuke dierenwinkel in de buurt
Weet iemand een goede of leuke dierenwinkel liever niet verder dan 50 km van Steenbergen (of Bergen op Zoom) vandaan is? Dat is ongeveer de afstand Rotterdam - Steenbergen.
Als er ook héle leuke dierenwinkels wat verder weg zitten hoor ik het ook graag.

-
hercujess
Re: Leuke dierenwinkel in de buurt
Een héle leuk dierenwinkel in Hardenberg (overijssel)XenaScence schreef:Weet iemand een goede of leuke dierenwinkel liever niet verder dan 50 km van Steenbergen (of Bergen op Zoom) vandaan is? Dat is ongeveer de afstand Rotterdam - Steenbergen.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
- Pepie
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo heettie dus, ik kan helaas geen website vinden.pepie schreef:Dierenland
*edit* is dit hem?
Dierenland Schipper
Paul Krugerstraat 151
3072 GJ Rotterdam 010-4853591 Geen details beschikbaar
Rubriek: Dieren winkel in Rotterdam
Laatst gewijzigd door Ianthe op 29 jun 2007 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

- Pepie
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
Nee dat is hem niet,gewoon alex andrium, dan zit hij bij de megastores.XenaScence schreef:Zo heettie dus, ik kan helaas geen website vinden.pepie schreef:Dierenland
*edit* is dit hem?
Dierenland Schipper
Paul Krugerstraat 151
3072 GJ Rotterdam 010-4853591 Geen details beschikbaar
Rubriek: Dieren winkel in Rotterdam

- Pepie
- Zeer actief
Dat weet ik niet hoor. Trendhopper zit er ookXenaScence schreef:Is dat vlak bij boekhandel 'Donner' (hoe je het ook schrijftpepie schreef:Nee......Bij alexandrium, dat is daar een bekend winkelcentrum, ik zit te twijfelen of het nou dierenland, of dierensuperland is
dat is bij de enige alexandrium die ik ken in R'dam)

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Oke, we zoeken dus een winkelcentrum "Alexandrium" (geen Meubelboulevardpepie schreef:Dat weet ik niet hoor. Trendhopper zit er ookXenaScence schreef:Is dat vlak bij boekhandel 'Donner' (hoe je het ook schrijftpepie schreef:Nee......Bij alexandrium, dat is daar een bekend winkelcentrum, ik zit te twijfelen of het nou dierenland, of dierensuperland is
dat is bij de enige alexandrium die ik ken in R'dam)
Nou verdachte, geef jezelf aan!

- Pepie
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
Winkelcentrum Alexandrium in alexanderpolder vlakbij de afrit van de a20, Heb ik gevonden op het hamsterforum,dus als ze het verkeerd gezegdheb moet je bij albert heijn zijn voor de klachten 
Laatst gewijzigd door Pepie op 29 jun 2007 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

- Pepie
- Zeer actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb je het over mij ?pepie schreef:Ze is gewoon weg
Ik was even aan het googlen en ik heb de website gevonden, maar er komt alleen maar
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.34 Server at www.dierensuperland.nl Port 80
te staan
Bedankt voor de 'routebeschrijving' en de dierenwinkeltip

- Pepie
- Zeer actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
Zoek je iets speciaals in de grote dierenwinkel? Ik heb het idee dat je dan veel beter af bent op het net. Bijvoorbeeld bij Witjes verzendhuis of allerlei kleinere webwinkeltjes als je wat apartere dingen zoekt.
In Rotterdam zal je wel beslist een supergrote hebben, wil ik ook nog wel eens naaroe om gewoon een keer te neuzen dan als iemand hier het adres weet.
Anne
In Rotterdam zal je wel beslist een supergrote hebben, wil ik ook nog wel eens naaroe om gewoon een keer te neuzen dan als iemand hier het adres weet.
Anne
- Pepie
- Zeer actief
starfleet schreef:Zoek je iets speciaals in de grote dierenwinkel? Ik heb het idee dat je dan veel beter af bent op het net. Bijvoorbeeld bij Witjes verzendhuis of allerlei kleinere webwinkeltjes als je wat apartere dingen zoekt.
Anne

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
We zoeken eigenlijk leuke aparte spulletjes. We bestellen al vaak iets bij een webwinkel, we willen eigenlijk naar zo'n grote dierenwinkel toe als uitje in de vakantiestarfleet schreef:Zoek je iets speciaals in de grote dierenwinkel? Ik heb het idee dat je dan veel beter af bent op het net. Bijvoorbeeld bij Witjes verzendhuis of allerlei kleinere webwinkeltjes als je wat apartere dingen zoekt.
Anne
ladybird schreef: Beestenspul zit ook in Rotterdam. Vooral voor de hebbendingen erg leuk!
http://www.beestenspul.net/
Bedankt!

- Moos
- Zeer actief
Casper zit hier bijna om de hoekXenaScence schreef:We zoeken eigenlijk leuke aparte spulletjes. We bestellen al vaak iets bij een webwinkel, we willen eigenlijk naar zo'n grote dierenwinkel toe als uitje in de vakantiestarfleet schreef:Zoek je iets speciaals in de grote dierenwinkel? Ik heb het idee dat je dan veel beter af bent op het net. Bijvoorbeeld bij Witjes verzendhuis of allerlei kleinere webwinkeltjes als je wat apartere dingen zoekt.
AnneWe gaan ook al een keer naar Noord-Scharwoude voor "Casper" dierenspeciaalzaak, wat voor ons erg ver weg is
![]()
ladybird schreef: Beestenspul zit ook in Rotterdam. Vooral voor de hebbendingen erg leuk!
Bedankt!
Alles staat heel hoog opgestapeld enzo, dus met kijken ben je wel heeeeel lang bezig

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat toch om de spulliesMoos schreef:Casper zit hier bijna om de hoekXenaScence schreef:We zoeken eigenlijk leuke aparte spulletjes. We bestellen al vaak iets bij een webwinkel, we willen eigenlijk naar zo'n grote dierenwinkel toe als uitje in de vakantiestarfleet schreef:Zoek je iets speciaals in de grote dierenwinkel? Ik heb het idee dat je dan veel beter af bent op het net. Bijvoorbeeld bij Witjes verzendhuis of allerlei kleinere webwinkeltjes als je wat apartere dingen zoekt.
AnneWe gaan ook al een keer naar Noord-Scharwoude voor "Casper" dierenspeciaalzaak, wat voor ons erg ver weg is
![]()
Bedankt!Ze hebben er werkelijk alles, maar de winkel zelf is heel erg klein
Dus verheug je niet op rontslenteren, met een paar minuten ben je erdoorheen.
Alles staat heel hoog opgestapeld enzo, dus met kijken ben je wel heeeeel lang bezig

-
Trixi
- Actief
- Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
- Aantal honden: 5
- boemerang
- Zeer actief
hebbie dan ook goeie lig kussens , die je uit kan wassenhercujess schreef:Een héle leuk dierenwinkel in Hardenberg (overijssel)XenaScence schreef:Weet iemand een goede of leuke dierenwinkel liever niet verder dan 50 km van Steenbergen (of Bergen op Zoom) vandaan is? Dat is ongeveer de afstand Rotterdam - Steenbergen.
Als er ook héle leuke dierenwinkels wat verder weg zitten hoor ik het ook graag.![]()
want we gaan twee honden bedden maken

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
hercujess
Natuurlijk hebben we die!boemerang schreef:hebbie dan ook goeie lig kussens , die je uit kan wassenhercujess schreef:Een héle leuk dierenwinkel in Hardenberg (overijssel)XenaScence schreef:Weet iemand een goede of leuke dierenwinkel liever niet verder dan 50 km van Steenbergen (of Bergen op Zoom) vandaan is? Dat is ongeveer de afstand Rotterdam - Steenbergen.
Als er ook héle leuke dierenwinkels wat verder weg zitten hoor ik het ook graag.![]()
want we gaan twee honden bedden maken
Oja, vers van de pers; we hebben over 2 weken een webshop!
- boemerang
- Zeer actief
-
hercujess