Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beetle kreeg een stukje kip..
Moderator: moderatorteam
- Cheryl87
- Zeer actief
Beetle kreeg een stukje kip..
Het was maar een klein stukje hoor...
Maar het was hap, slik, weg!!
Niet normaal hoe snel dat ging zeg!
Kon geeneens foto maken...
Was te snel.. Ik nog denken.. Nou hij zal wel eerst snuffelen, misschien op de grond laten vallen, nog een keer snuffelen, voorzichtig kauwen maar nee hoor..
Hap slik was het!
Maar het was hap, slik, weg!!
Niet normaal hoe snel dat ging zeg!
Kon geeneens foto maken...
Was te snel.. Ik nog denken.. Nou hij zal wel eerst snuffelen, misschien op de grond laten vallen, nog een keer snuffelen, voorzichtig kauwen maar nee hoor..
Hap slik was het!
Made by Spriet
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Cheryl87
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Nou mijn honden weten het duidelijk niet !! ik had een tijdje geleden ook kip over en dacht mijn honden daar blij mee te maken... Ze wilden er niks van weten !!! Hebben er wat aan gesnuffeld en niet eens geprobeerd om het op te eten. Ik stond wel ff raar te kijken hoor ! Pas toen ik ging roepen dat het heel lekker was en een beetje maf begon te doen wilden ze er dan wel een keer aan likken maar verder niks... Zat ik dan met mijn kipfiletje. Zelfs in kleine stukjes gesneden konden ze er niet blij van worden, om vervolgens tien minuutjes later vrolijk aan te vallen op hun brokjes !!Sjalot schreef:Ben je gek, je hond is veel te bang dat jij het weer afpakt! Een hond weet wel wat echt hondenvoer is!
-
Gos
- Zeer actief
Hahaha, hier ging dat laatst ook zo. Er was een stuk vlees over wat anders weggegooid had moeten worden, dus ik denk: geef het maar aan de honden. Netjes in twee stukken geknipt, een voor de kleine Max die het in een mum opgeschrokt had. Noeska daarentegen sabbelde er maar een beetje aan en liep er wat mee rond te gooien. Daarna was de lol eraf en liet ze het gewoon liggen. Uiteindelijk heb ik het voor de dame maar in stukjes geknipt en toen wou ze het wel. Raar ding.SuzieC1970 schreef:Nou mijn honden weten het duidelijk niet !! ik had een tijdje geleden ook kip over en dacht mijn honden daar blij mee te maken... Ze wilden er niks van weten !!! Hebben er wat aan gesnuffeld en niet eens geprobeerd om het op te eten. Ik stond wel ff raar te kijken hoor ! Pas toen ik ging roepen dat het heel lekker was en een beetje maf begon te doen wilden ze er dan wel een keer aan likken maar verder niks... Zat ik dan met mijn kipfiletje. Zelfs in kleine stukjes gesneden konden ze er niet blij van worden, om vervolgens tien minuutjes later vrolijk aan te vallen op hun brokjes !!Sjalot schreef:Ben je gek, je hond is veel te bang dat jij het weer afpakt! Een hond weet wel wat echt hondenvoer is!kvv gaat er overigens twee keer per week wel prima in !!
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers