Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

spannend, morgen naar de DA....

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Djazz
Actief

spannend, morgen naar de DA....

Ongelezen bericht door Djazz »

Morgen hebben we Djazz precies 2 weken...Ik had natuurlijk direct de eerste dag al de DA gebeld voor een afspraak voor een totale check-up, enting (ze mist er 1, helaas) en chippen. Nu hebben ze deze week een actie lopen bij onze DA, chippen is de helft goedkoper, dus werd me aangeraden dan deze week maar te komen. Laat ik direct Roy chippen, want dat was ook nog niet gebeurd...

Laat ik direct even naar dat plekje op haar linkerknie (voorpoot) kijken en het litteken onder haar Li-vooroksel...ben benieuwd wat dat kan zijn.. :roll: .

Djazz lijkt verder goed gezond, dus echt zorgen maak ik me niet, maar ja het blijft spannend zo'n eerste kennismaking... :zwaai
wees niet bang om langzaam vooruit te gaan...
Afbeelding
grtz Nicolet
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Grote check-up dus, veel succes :D!
Djazz
Actief

Ongelezen bericht door Djazz »

Net terug van de DA! en Djazz blijkt een kerngezonde hond, ze miste nog een "puppie"-enting en die heeft zij nu (8,5 mnd) gehad..was wel van belang, mn omdat Djazz graag sloten in duikt en deze gemiste enting haar beschermd tegen ziekte van Weil. Ze gedroeg zich voorbeeldig..hierna de chip, dat vond ze niet zo leuk :N: , maar dat liet ze alleen merken door 1 harde piep en daarna was zij klaar...

Ook Roy even een total check-up, Roy blijkt staar te hebben, maar kan nog zien en een operatie vindt de DA uit den boze gezien Roy zo volop geniet van het leven en zich er prima mee lijkt te redden...achter deze conclusie kan ik helemaal staan...mag je een mankementje hebben wanneer je 11 jr bent?

De enige hindernis was de, naar Roy en Djazz, uitvallende Duitse herder in de wachtkamer, die met een stomp op zijn kont werd gedwongen te gaan zitten :boos:
wees niet bang om langzaam vooruit te gaan...
Afbeelding
grtz Nicolet
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hartstikke mooi dat ze gezond en wel is :cheer:
En ook fijn dat het met je oudje Roy nog zo goed gaat... :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”