Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondentas waar de poten uit komen

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

bolmieke
Vaste gebruiker

hondentas waar de poten uit komen

Ongelezen bericht door bolmieke »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een tas of draagding wat de hond als het ware moet aantrekken en waar een hengsel aan zit. Heeft dat een speciale naam? Ik kan het niet vinden op internet.
Hopelijk weet iemand wat ik bedoel.

Groetjes Mieke
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

hmm lijkt me niet echt prettig voor het beestje hij heeft toch pootjes om te lopen??
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
bolmieke
Vaste gebruiker

Hij heeft acute radiculo neuropathie en daarom kan hij niet staan of lopen. Plassen gaat heel moeilijk en daarom zoek ik zo'n tas zodat ik hem kan laten staan. Ik gebruik nu een oud poloshirt waar ik gaten in heb geknipt voor de poten maar dat is niet stevig genoeg bovendien krijg ik last van m'n rug met zo'n tas kan ik hopelijk het gewicht wat op m'n schouders nemen. Het kan nog wel een paar maanden tot een half jaar gaan duren eer hij weer kan lopen.

Groetjes Mieke
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Misschien kan een schoenmaker een stevige sporttas met verstelbaar hengsel van gaten op maat voorzien :wink: Sterkte met je hond.
Afbeelding
Juultje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Juultje »

Bedoel je soms een"Helping hand" van Mikki?
Ik kan via google zo snel alleen bij www.huisdierenshop.nu ze vinden, maar volgens mij moet je ze ook bij je dierenarts kunnen bestellen.

Succes!
Groetjes Jet
bolmieke
Vaste gebruiker

Bedankt voor de tip, zoiets zoek ik wel maar dan ook voor de rest van het lichaam want hij kan ook niet op z'n voorpootjes staan.

Groetjes Mieke
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ze zijn vaak gewoon verkrijgbaar in de dierenzaak, wel voor kleine hondjes of pups. Hooguit maatje Maltezer. Hier in de dierenwinkel hingen ze in ieder geval regelmatig, maar verkochten niet erg volgens de eigenaar toen ik hem erover aansprak. Mij leek het namelijk niet prettig voor de hond omdat die poten zo zwabberen.

Op het net lukt het me ook niet er een te vinden, ik zou in een grotere dierenwinkel vragen denk ik. Ze zijn in ieder geval tot heel recent op de markt geweest.

Het lijkt me wel vrij gemakkelijk zelf op maat te maken, zo'n tas. Bij die kant en klare moet het maar net lekker passen, anders snijden de randen of schuift de hond erin.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”