Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
biabed
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies.
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: biabed
Ik weet in jouw omgeving geen winkel, maar ik weet wel een webshopBea. schreef:Weet iemand hier toevallig in de buurt van brabant een winkel waar ze biabedden verkopen.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Jij wilt vast en zeker graag verkopenEef schreef:(zie de link in mijn onderschrift).

Ze zijn vreselijk onhandig om te versturen

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja maar dan duurt het weer enkele dagen,of een week of zo,ik wil er gewoon graag ff 1 gaan kopen,maar ze hebben ze bijna nergens.Eef schreef:Ik weet in jouw omgeving geen winkel, maar ik weet wel een webshopBea. schreef:Weet iemand hier toevallig in de buurt van brabant een winkel waar ze biabedden verkopen.(zie de link in mijn onderschrift).

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Onhandig om te versturen? Vind ik wel meevallen, ze wegen niet veelmarian* schreef:Jij wilt vast en zeker graag verkopenEef schreef:(zie de link in mijn onderschrift).![]()
Ze zijn vreselijk onhandig om te versturen

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, dan gaan er wel enkele dagen overheen.Bea. schreef:Ja maar dan duurt het weer enkele dagen,of een week of zo,ik wil er gewoon graag ff 1 gaan kopen,maar ze hebben ze bijna nergens.Eef schreef:Ik weet in jouw omgeving geen winkel, maar ik weet wel een webshopBea. schreef:Weet iemand hier toevallig in de buurt van brabant een winkel waar ze biabedden verkopen.(zie de link in mijn onderschrift).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de biabedden nog nooit in een dierenwinkel heb gezien.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wel,hier in Deurne,maar ik heb er 1 mee genomen en moest er nog 1 in dezelfde kleur en maat en die zouden ze afgelopen woensdag hebben gehad,niet dus.Eef schreef:Klopt, dan gaan er wel enkele dagen overheen.Bea. schreef:Ja maar dan duurt het weer enkele dagen,of een week of zo,ik wil er gewoon graag ff 1 gaan kopen,maar ze hebben ze bijna nergens.Eef schreef:Ik weet in jouw omgeving geen winkel, maar ik weet wel een webshopBea. schreef:Weet iemand hier toevallig in de buurt van brabant een winkel waar ze biabedden verkopen.(zie de link in mijn onderschrift).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de biabedden nog nooit in een dierenwinkel heb gezien.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heb je het al geprobeert bij de Dobey in Asten?
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Klopt maar je kunt ze zo moeilijk oprollen,dus rekent Tante Pos er een heleboel eurocentjes voor.Het formaat is gewoon onhandig om te versturen.Eef schreef: Onhandig om te versturen? Vind ik wel meevallen, ze wegen niet veel

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Senta
- Zeer actief
Vanaf een bepaald formaat neemt taante Pos ze niet eens mee. Max. formaat:140 x 78 x 58 cmmarian* schreef:Klopt maar je kunt ze zo moeilijk oprollen,dus rekent Tante Pos er een heleboel eurocentjes voor.Het formaat is gewoon onhandig om te versturen.Eef schreef: Onhandig om te versturen? Vind ik wel meevallen, ze wegen niet veel

-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
okay, zullen de hondjes je dankbaar zijnBea. schreef:Nee,heb ik niet,maar ik heb er net maar 1 in dezelfde maat,maar in een andere kleur gekocht,staat nog mooi ookjores schreef:heb je het al geprobeert bij de Dobey in Asten?

groetjes Annemie
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Of je ze nu oprolt of niet, het blijft een pakket tot 10 kg, dus het tarief blijft hetzelfde, door de brievenbus passen ze nooitSenta schreef:Vanaf een bepaald formaat neemt taante Pos ze niet eens mee. Max. formaat:140 x 78 x 58 cmmarian* schreef:Klopt maar je kunt ze zo moeilijk oprollen,dus rekent Tante Pos er een heleboel eurocentjes voor.Het formaat is gewoon onhandig om te versturen.Eef schreef: Onhandig om te versturen? Vind ik wel meevallen, ze wegen niet veel

- Senta
- Zeer actief
Ik heb het over de max. afmetingen.Eef schreef:Of je ze nu oprolt of niet, het blijft een pakket tot 10 kg, dus het tarief blijft hetzelfde, door de brievenbus passen ze nooitSenta schreef:Vanaf een bepaald formaat neemt taante Pos ze niet eens mee. Max. formaat:140 x 78 x 58 cmmarian* schreef:Klopt maar je kunt ze zo moeilijk oprollen,dus rekent Tante Pos er een heleboel eurocentjes voor.Het formaat is gewoon onhandig om te versturen.Eef schreef: Onhandig om te versturen? Vind ik wel meevallen, ze wegen niet veel.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Snap ik, maar in dat geval kun je hem wel heel voorzichtig een beetje oprollen, dus kan hij alsnog als pakket tot 10 kg mee.Senta schreef:Ik heb het over de max. afmetingen.Eef schreef:Of je ze nu oprolt of niet, het blijft een pakket tot 10 kg, dus het tarief blijft hetzelfde, door de brievenbus passen ze nooitSenta schreef:Vanaf een bepaald formaat neemt taante Pos ze niet eens mee. Max. formaat:140 x 78 x 58 cmmarian* schreef: Klopt maar je kunt ze zo moeilijk oprollen,dus rekent Tante Pos er een heleboel eurocentjes voor.Het formaat is gewoon onhandig om te versturen..
![]()