Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

stuisvogelvlees

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

stuisvogelvlees

Ongelezen bericht door brenjomi »

het was vandaag open dag bij de struisvogel boerderij hier in de buurt. ik vond de vogels er heel leuk uitzien, maar ook eng. met die lange nekken. vond het een soort dinosaurus :mrgreen:
we gingen iets drinken en er lag een kaart met de drankjes, aan de andere kant stond wat voor soort vlees je kon kopen. biefstuk, rosbief (heeft mijn vriend vanavond gegeten, was heel lekker) braadworst, hamburger en nog een paar dingen, maar zag ook staan: vlees voor hond en kat. dus ik begin te smilen :mrgreen: 2,50 per zakje. er zit redelijk wat in (nog niet gewogen) het is vacuum verpakt. er zit een klein randje vet aan, maar ziet er goed uit.
(weet niet of dick het vet mag/kan eten)
dus morgen krijgt dick een heerlijk stukje vlees :ok:
hij heeft er al aan geroken (in de vacuum) en vond het volgens mij wel lekker. we waren vanavond laat thuis (9uur) anders had hij al een stukje gehad.
ben benieuwd hoe hij het vind.
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Oh dat vindt hij vast wel lekker. :ok:
Als je hond gewend is om vet rundvlees te eten, dan kan je het vet van het struisvogelvlees ook wel geven, anders zou ik de eerste keer het er een beetje afsnijden. Gaat het dan goed, dan kan je de volgende dag een beetje vet laten zitten en zien hoe het gaat. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

dick krijgt gewoon rodi en voor de rest niet veel vlees. (af en toe een stukje frikandel :wink:) 2weken geleden een klein stukje rauw biefstuk :pffff: (vond hij ook erg lekker :mrgreen: )
denk dat hij het wel aankan, hij heeft nooit veel last gehad van eten en eet zo ongeveer alles wat je hem geeft. maar zal eerst rustig aandoen met het vet (niet dat er veel aanzit)
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

:ok: dan kan je het best geven.
Bij oudere dieren is het verstandig om voorzichtig te zijn met veel vet, maar een gezonde hond kan het prima verdragen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”