nou het is alweer een tijdje geleden dat ik iets schreef over shaila haar uitslag.
in de tussen tijd is er ook veel gebeurt.
ze is nu erg kaal maar de huid is aan het genezen !!
het is even heel erg geweest met veel wonden en heel veel jeuk maar het wordt al steeds minder.
en dat zonder antibiotica of prednison.
ze kijgt nu vers voer van bandit lam en vis volgens mij en ook nog eend omdat ze te dun werd.
van het eten heeft ze nauwelijks last en beetje bij beetje kan ze steeds meer tegen het eten.
haar huid is wel zwart geworden van het vele krabben en bijten maar ook dat trekt weer weg.
dus op zich gaat het best redelijk. nog even doorzetten en wie weet komt ze er helemaal weer vanaf.
het was soms wel erg moeilijk vooral dat jeuken waarbij ze krijst maar met de zalfsjes druppels en olien kome we erg ver.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=107483
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
update shaila huiduitslag
Moderator: moderatorteam
- dorien83
- Actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
hercujess
- dorien83
- Actief
die ga ik even onthouden.hercujess schreef:Misschien dat de kruidenolie van Jean Peau een hulpmiddel is? Dit doet zelfs olifantenhuid weer normaal worden.
het enige is dat ze wel heel heel erg dun is geworden. zo zonder vacht valt dat natuurlijk extra op. maar haar botjes en ribben beginnen een beetje erg uit te steken.
nou krijgt ze al eend en ik ga haar extra geven.
is het verstandig om nog meer te geven echt zo'n boost of toch wat langzamer op bouwen ?
-
hercujess
Ik zou wel bijvoeren, maar het niet overdrijven, dat kan namelijk ook weer gezondheidsrisico's met zich meebrengen.dorien83 schreef:die ga ik even onthouden.hercujess schreef:Misschien dat de kruidenolie van Jean Peau een hulpmiddel is? Dit doet zelfs olifantenhuid weer normaal worden.
het enige is dat ze wel heel heel erg dun is geworden. zo zonder vacht valt dat natuurlijk extra op. maar haar botjes en ribben beginnen een beetje erg uit te steken.
nou krijgt ze al eend en ik ga haar extra geven.
is het verstandig om nog meer te geven echt zo'n boost of toch wat langzamer op bouwen ?