Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iets tegen muggen bij honden?
Moderator: moderatorteam
iets tegen muggen bij honden?
Kan er me iemand zeggen wat veilig in gebruik is om de muggen weg te houden bij honden? Liefst niets chemisch, al heb ik me laten vertellen dat Advantix ook tegen muggen werkt. Maar verkies dis liever iets minder sterk
Bij ons op school stikt het van de muggen waarop zowel als onze honden enorm bulten van krijgen als we gestoken worden. Dit muggen daar zijn 'mosquitos from hel' echt niet normaal
Alle mogelijke hulpmiddelen welkom!
Het is echt triestig om te zien, de honden zijn constant afgeleid door de invasie muggen en door de steken die ze krijgen. Gisteren is er zelfs een boxer van terrein moeten gaan want hij stond volvolvol beten.
sandra & jack's
Bij ons op school stikt het van de muggen waarop zowel als onze honden enorm bulten van krijgen als we gestoken worden. Dit muggen daar zijn 'mosquitos from hel' echt niet normaal
Alle mogelijke hulpmiddelen welkom!
Het is echt triestig om te zien, de honden zijn constant afgeleid door de invasie muggen en door de steken die ze krijgen. Gisteren is er zelfs een boxer van terrein moeten gaan want hij stond volvolvol beten.
sandra & jack's
- Annelies
- Zeer actief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Rimpel is een wandelende citroenboom momenteel...niet vanwege de mugjes, maar vanwege de vlooien..Annelies schreef:Ik weet niet of Citronella-olie kan bij honden i.v.m. scherpe reukzin...
Citronella heb ik zelf gemixt met eucalyptus en ik heb er kruidnagels bij ingegooid...de vlooien blijven keurig weg...
Hij stinkt dus echt een uur in de wind...
En als je het niet gewend bent en je komt bij mij binnen en ruikt Rimpel dan zou het je op de keel slaan (vraag Jessica maar

Citronella werkt ook 'rustgevend' als etherische olie..
Rimpel vreet, drinkt, slaapt en piest als altijd...geen enkele verandering dus
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
mercedes2803 schreef:Rimpel is een wandelende citroenboom momenteel...niet vanwege de mugjes, maar vanwege de vlooien..Annelies schreef:Ik weet niet of Citronella-olie kan bij honden i.v.m. scherpe reukzin...
Citronella heb ik zelf gemixt met eucalyptus en ik heb er kruidnagels bij ingegooid...de vlooien blijven keurig weg...
Hij stinkt dus echt een uur in de wind...
En als je het niet gewend bent en je komt bij mij binnen en ruikt Rimpel dan zou het je op de keel slaan (vraag Jessica maar) maar Rimpel heeft er totaal geen last van.
Citronella werkt ook 'rustgevend' als etherische olie..
Rimpel vreet, drinkt, slaapt en piest als altijd...geen enkele verandering dus
goeie tip Hilje!!!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1