Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Noblesse

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

L&T
Actief

Noblesse

Ongelezen bericht door L&T »

Ik wil graag weten of Noblesse een goede brok is. Zijn er ervaringen ?
nikaboef
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nikaboef »

De hond van mijn ouders at het maar ik kan me herineren dat die er bergen van poepte. ook at hij het niet met erg veel zin.
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Het was vroeger een brok die erg bekend was bij de eigenaren van herdershonden.Tegenwoordig hoor je niet vaak meer dat iemand dit merk voert.Ik zou het dus niet weten.Maar als het je wat lijkt dan zou ik het gewoon proberen.Volgens mij is het wel een redelijk betaalbare brok.
L&T
Actief

Ik zou het idd eens moeten proberen. Ik voer nu Kenner van de boerenbond en wil er graag vanaf. Naar een 'betere' brok.
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

als je een betere brok wilt schrap noblesse dan maar van je lijstje,bevat namelijk BHT en BHA en dat zou ik mijn honden nooit te eten willen geven. en inderdaad schijten ze er mega hopen van.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Mauyak

L&T schreef:Ik zou het idd eens moeten proberen. Ik voer nu Kenner van de boerenbond en wil er graag vanaf. Naar een 'betere' brok.
Wil je hte liefst een krokante brok of mag het ook een geperste brok zijn?Anders zou ik zelf Cavom aanbevelen die kun je ook bij de boerenbond kopen voor ongeveer 10 euro voor 5 kilo.
L&T
Actief

Dan proberen we deze maar niet. Dan kijk ik wel weer verder bedankt voor de antwoorden
L&T
Actief

En is cavom dan beter?
fabienne s
Zeer actief

ja altijd beter dan noblesse,alleen worden ze er snel vet van en ik vindt de vachten wat dof worden.
Afbeelding

jemble 5 maanden
Mauyak

fabienne s schreef:ja altijd beter dan noblesse,alleen worden ze er snel vet van en ik vindt de vachten wat dof worden.
Ik voer gewoon wat minder.Maar de vacht van onze hond glimt als een spiegeltje dus het zal wel per hond verschillen.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

fabienne s schreef:ja altijd beter dan noblesse,alleen worden ze er snel vet van.
Dan voer je dus gewoon teveel.
Hier 11 honden op de Cavom en geen van allen te dik.
L&T
Actief

Bedankt voor de antwoorden. Ik denk zelf aan Prins hondenvoer, die schijnt ook goed te zijn.
Mauyak

L&T schreef:Bedankt voor de antwoorden. Ik denk zelf aan Prins hondenvoer, die schijnt ook goed te zijn.
Ik ken idd ook meerdere mensen die erg tevreden zijn over Prins.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Prins ben ik zelf wat minder over te spreken. Honden kregen normaal Eukanuba en sinds kort Prins. Ze poepen aanzienelijk meer erop, sommige echt 2x zoveel :eek:
L&T
Actief

Nou ik ben naar de dierenwinkel geweest. En ze raade mij Fokker aan en die schijnt ook goed te zijn. dus heb ik die maar gekocht. Ben benieuwd hoe Layla het hier op doet.
fabienne s
Zeer actief

ja minder voeren snap ik,dat deed ik ook maar met als gevolg dat ruby bijna niks kreeg. voor canyon was het een heel goed soort voer aangezien zij eeuwig te dun is. het is ook moeilijk te zeggen welk voer nou echt goed is voor een bepaald soort hond,alleen zie ik nu goed dat sinds het hele spul hier op de kvv staat dat ze er alle 3 goed mee vooruit zijn gegaan
Afbeelding

jemble 5 maanden
Murphybull

Ongelezen bericht door Murphybull »

L&T schreef:Nou ik ben naar de dierenwinkel geweest. En ze raade mij Fokker aan en die schijnt ook goed te zijn. dus heb ik die maar gekocht. Ben benieuwd hoe Layla het hier op doet.
het merk "Fokker" heb ik zelf ook altijd aan mijn honden gevoerd voordat ik over ben gegaan op BARF begin dit jaar.
Ik heb nimmer problemen gehad met deze brok, de ontlasting is mooi stevig en niet teveel, de vacht glanst door de toegevoegde omega 3 en 6.
Het is gewoon een goede brok naar mijn mening...en betaalbaar.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

fabienne s schreef:ja minder voeren snap ik,dat deed ik ook maar met als gevolg dat ruby bijna niks kreeg.
Als ze er toch verder goed uitzien, wat maakt het dan uit dat ze bijna niks krijgen?
Mijn roemeentje krijgt een hnadje brokjes, en mijn handen zijn klein....stelt niks voor.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”