Zijn oortjes en pootjes zijn koud. Hij is ook niet zijn vrolijke zelf. Ligt maar zielig op zijn kussen en komt ook niet vrolijk op je afgestapt. Met wandleen hobbelt ie nog wel een beetje maar binnen is het niks.
Vandaag was hij bij mijn moeder. Ze twijfelde nog om me te bellen, maar dan had ik dus de hele dag zorgen gehad om hem.
Hij wou vanavond zijn Rodi met Pens ook niet hebben. Pakte wat uit het bakje en liet het weer vallen en daarna liep hij weg...
Ik ben net toch maar even met hem naar de dierenarts geweest want ik heb heel sterk het vermoeden dat hij gisteren een touwtje opgegeten heeft.
De dierenarts heeft hem uitgebreid aan zijn buik gevoeld, maar kon niks voelen, maar ja touwtje he...
Hij heeft twee prikjes gehad tegen darmontsteking en morgenochtend moeten we weer komen... Hij mag niks meer eten, wel drinken. Morgenochtend hooguit een klein beetje om te kijken of hij wat wil hebben. Zoals de dierenarts zei toen ik vroeg of ie morgen mag eten: "Het gaat er mij om als we dat hondje morgen nog open moeten maken..."
Nou fijn hoor, ik vind het echt niet leuk zo...
Iemand ervaring met opgegeten dingen die er weer uitgehaald moeten worden en hoe honden zich dan gedragen?