Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nakijken door de Dierenarts bij thuiskomst?
Moderator: moderatorteam
- Farina
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nakijken door de Dierenarts bij thuiskomst?
Als Duko eindelijk naar huis mag, moet ik hem dan helemaal laten nakijken door de DA?
- crazyjanita
- Actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
nizinny
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Met 9 weken moet je pup geënt worden, dus dan kun je het mooi combineren.
Ik zou het zelf wel doen trouwens, even langs de dierenarts gaan (op afspraak en niet tijdens het meestal overvolle spreekuur). Het is goed om even kennis te maken en stel dat je DA iets vreemds constateert, kun je dit aan de fokker doorgeven. Als het goed is zijn de pups voordat ze verhuisd zijn ook door de eigen DA van de fokker gechecked, maar het kan zeker geen kwaad bij je eigen DA dit nogmaals te laten doen.
Als fokker stel ik dit bij pups die van mij vandaan naar hun nieuwe eigenaren gaan ook op prijs trouwens.
Ik zou het zelf wel doen trouwens, even langs de dierenarts gaan (op afspraak en niet tijdens het meestal overvolle spreekuur). Het is goed om even kennis te maken en stel dat je DA iets vreemds constateert, kun je dit aan de fokker doorgeven. Als het goed is zijn de pups voordat ze verhuisd zijn ook door de eigen DA van de fokker gechecked, maar het kan zeker geen kwaad bij je eigen DA dit nogmaals te laten doen.
Als fokker stel ik dit bij pups die van mij vandaan naar hun nieuwe eigenaren gaan ook op prijs trouwens.
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Ljennah is vorige week zaterdag bij ons gekomen en dinsdags zijn wij richting d.a. gegaan; ze moest sowieso haar 2e enting hebben, maar ze is gelijk apk-gekeurd en heeft kennisgemaakt met de d.a.praktijk waar ik overigens niet al te vaak hoop te komen.
Inderdaad een afspraak gemaakt en er werd even alle tijd genomen om ons nieuwkomertje te bewonderen en te knuffelen.
Inderdaad een afspraak gemaakt en er werd even alle tijd genomen om ons nieuwkomertje te bewonderen en te knuffelen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- starfleet
- Erelid
Wij zijn niet gelijk gegaan, wel na een paar dagen. Dat stond ook in het contract binnen acht dagen (niet dat ik denk dat er moeilijk over was gedaan als er iets mis was, maar toch). Bij de eerste pup zaten we de eerste dag al bij de dierenarts vanwege een aanvaring met de kat. Hij heeft haar toen ook gelijk even helemaal nagekeken.
Met Buffy was het al gelijk tijd voor de tweede enting, dus daar gingen we sowieso mee. Met negen weken kregen we haar in huis en de enting heeft ze een dag of vier later gehad.
Anne
Met Buffy was het al gelijk tijd voor de tweede enting, dus daar gingen we sowieso mee. Met negen weken kregen we haar in huis en de enting heeft ze een dag of vier later gehad.
Anne