Hoi mensen,
gisteren kreeg rocky (14) het nieuws dat hij een kwaad aardig (gek woord eigenlijk)gezwel in zijn bal had en moest gecastreerd worden. Ik mocht bij de castratie aanwezig zijn wat wel erg intressant was..zijn prostaat is ook vergroot. Ik wil graag weten of er mensen zijn die dit ook bij hun honden hebben gehad en wat ik een beetje kan verwachten. Ik weet dat niemand kan vertellen hoe het verder zal verlopen en dat rocky jammer genoeg niet het eeuwige leven heeft,maar er is op internet niet echt veel informatie over vandaar dat ik graag een paar ervaringen zou willen horen.
Voor mij is het nu het belangrijkste dat rocky geen pijn heeft en zodra dat veranderd zal er niks anders opzitten dan mn eigen gevoelens opzij te zetten en rocky laten gaan, want dat heeft hij in al die jaren zekers verdiend.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
testikel kanker
Moderator: moderatorteam
-
petra
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Wat zegt de DA van de vooruitzichten?
Een hond van die leeftijd loopt een wat groter risico bij de operatie, maar ik begrijp dat die al achter de rug is. Dus dat is goed gegaan?
Hij zal de eerste tijd even last hebben van de castratie. Maar ik heb verschillende reuen gezien die na enige tijd goed opknapten
Het hangt er van af of er al uitzaaiingen zijn of niet.
Daar zou jouw DA je over moeten kunnen inlichten
Een hond van die leeftijd loopt een wat groter risico bij de operatie, maar ik begrijp dat die al achter de rug is. Dus dat is goed gegaan?
Hij zal de eerste tijd even last hebben van de castratie. Maar ik heb verschillende reuen gezien die na enige tijd goed opknapten
Het hangt er van af of er al uitzaaiingen zijn of niet.
Daar zou jouw DA je over moeten kunnen inlichten
-
petra
De operatie ging gelukkig goed en sàvonds merkte je al dat hij minder pijn had als daarvoor, de Da heeft alleen foto`s van zn longen gemaakt om te kijken of daar al uitzaaiingen zaten maar die zaten er nog niet hij zei ook dat het momenteel een moment opnamen is en dat het volgende week al anders zou kunnen zijn. Hij zei dat het niet echt zin had om verdere testen te doen en het gewoon te nemen zoals het komt.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Gezien zijn leeftijd denk ik dat hij daar gelijk in heeftpetra schreef:De operatie ging gelukkig goed en sàvonds merkte je al dat hij minder pijn had als daarvoor, de Da heeft alleen foto`s van zn longen gemaakt om te kijken of daar al uitzaaiingen zaten maar die zaten er nog niet hij zei ook dat het momenteel een moment opnamen is en dat het volgende week al anders zou kunnen zijn. Hij zei dat het niet echt zin had om verdere testen te doen en het gewoon te nemen zoals het komt.
Als zijn longen schoon zijn, hoef je je dank ik wat dat betreft niet veel zorgen te maken
Geniet nog maar lekker een tijdje van je "ouwetje"