Kan ik meteen even vragen naar zijn jachtknobbel
zit ook al me af te vragen of dit een bijwerking kan zijn van de Fenobarbital die hij krijgt, het drinken en incontinent zijn.
We horen het straks wel.
gr.jacky
Moderator: moderatorteam

nee, ben alleen maar meer ongerust geworden, vooral van die dystrofie. Nou ja, maar niet op de dingen vooruit lopen , misschien komt het allemaal door de Fenobarbital. Het is natuurlijk wel zo dat hij daardoor slomer is geworden dus misschien dat dat de spierdystrofie verklaardchrico schreef:pfffffffffffffff toch niet opgeluchtWeer afwachten dus, we gaan voor je duimen

Precies. Vooral je kop niet gek laten maken, en vooral niet gaan googelen (zegt zijJacky schreef:nee, ben alleen maar meer ongerust geworden, vooral van die dystrofie. Nou ja, maar niet op de dingen vooruit lopen , misschien komt het allemaal door de Fenobarbital. Het is natuurlijk wel zo dat hij daardoor slomer is geworden dus misschien dat dat de spierdystrofie verklaard. Maar als hij los is buiten is hij nog net zo "gek" als anders.
Eerst maar de bloeduitslagen afwachten (zeg ik vooral tegen mijzelf)

Rea, waarom kreeg ze dystrofie van de kauwspierenRea schreef:Kan heel goed zijn dat de medicatie voor z'n epi aangepast moet worden.
En wat die knobbel op z'n kop aangaat. Mijn eerste ier kreeg dit ook na verloop van jaren, atrophie/dystrophie van haar kauwspieren.
Daar was niets aan te doen. Ze is er wel 11 jaar meegeworden en niet daaraan overleden.
Haar kauwspieren verdwenen en haar kop werd magerder en benig. Haar bek hing ook open ik maakte voor haar een bak eten wat ze naar binnen kon slobberen en scheppen, was wel een klieder boel enze at dan ook altijd buiten, maar tot de laatste dag goed kunnen eten.
Het ziet er vreemd uit maar last heeft ze er niet van gehad.

Geen idee.Jacky schreef:Rea, waarom kreeg ze dystrofie van de kauwspierenRea schreef:Kan heel goed zijn dat de medicatie voor z'n epi aangepast moet worden.
En wat die knobbel op z'n kop aangaat. Mijn eerste ier kreeg dit ook na verloop van jaren, atrophie/dystrophie van haar kauwspieren.
Daar was niets aan te doen. Ze is er wel 11 jaar meegeworden en niet daaraan overleden.
Haar kauwspieren verdwenen en haar kop werd magerder en benig. Haar bek hing ook open ik maakte voor haar een bak eten wat ze naar binnen kon slobberen en scheppen, was wel een klieder boel enze at dan ook altijd buiten, maar tot de laatste dag goed kunnen eten.
Het ziet er vreemd uit maar last heeft ze er niet van gehad.vind het zo vreemd

Daar doelde ik ook niet op ik bedoelde z'n ongeconcentreerde urine en 't vele plassenranetje schreef:In verband waarmee zou de medicatie voor zijn epi aangepast moeten worden?Rea schreef:Kan heel goed zijn dat de medicatie voor z'n epi aangepast moet worden.![]()
Ik heb niets kunnen vinden over een relatie tussen spierdystrofie en Fenobarbital.

Maar dat komt toch omdat hij veel drinkt?Rea schreef:Daar doelde ik ook niet op ik bedoelde z'n ongeconcentreerde urine en 't vele plassenranetje schreef:In verband waarmee zou de medicatie voor zijn epi aangepast moeten worden?Rea schreef:Kan heel goed zijn dat de medicatie voor z'n epi aangepast moet worden.![]()
Ik heb niets kunnen vinden over een relatie tussen spierdystrofie en Fenobarbital.
Het vele drinken moet ook een oorzaak hebben.ranetje schreef:Maar dat komt toch omdat hij veel drinkt?Rea schreef:Daar doelde ik ook niet op ik bedoelde z'n ongeconcentreerde urine en 't vele plassenranetje schreef:In verband waarmee zou de medicatie voor zijn epi aangepast moeten worden?Rea schreef:Kan heel goed zijn dat de medicatie voor z'n epi aangepast moet worden.![]()
Dan wordt de urine automatisch ongeconcentreerd en moet hij veel plassen............dacht ik?

Je hebt gelijkRea schreef:Het vele drinken moet ook een oorzaak hebben.ranetje schreef:Maar dat komt toch omdat hij veel drinkt?Rea schreef:Daar doelde ik ook niet op ik bedoelde z'n ongeconcentreerde urine en 't vele plassenranetje schreef: In verband waarmee zou de medicatie voor zijn epi aangepast moeten worden?![]()
Dan wordt de urine automatisch ongeconcentreerd en moet hij veel plassen............dacht ik?
Als ik een oorzaak bij de medicatie van de epi zou kunnen bedenken is 't dat hij misschien z'n hongergevoel nu zal wegdrinken.(zelf aangeleerd??) Maar dat schud ik gewoon uit m'n mouw hoor ik weet 't niet.
Ik weet alleen dat de ier waar ik over praat geen epi had. Maar wel verdwenen kauwspieren. En dus zo'n duidelijk zichtbare knobbel.