Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Showlijnen/halsband

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Leane

Showlijnen/halsband

Ongelezen bericht door Leane »

Wie weet er een website waar ze mooie showlijnen verkopen. Maatje Rottweiler dus niet van die hele dunne want daar ga ik Xavier niet aan houden

En ik vindt zoiets wel mooi voor om zijn nek. de "gouden" :N:

Afbeelding

Maar daar vindt ik hem ook nog wel jong voor. Iemand anders nog ideeen voor om de nek ook.
Agnetha
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russells!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agnetha »

Ik heb de zilvere, 2 verschillende dikte's (en lengte's). Ik vind ze erg mooi bij honden staan!

De dunne voor volwassen honden en de dikke voor pups, gaat prima alleen hele jonge pups lopen aan een gewoon showlijntje. Met 6 maanden gaan ze over op deze lijnen, dan word het showen ook wat serieuzer.

Rottweilers worden toch (bijna) altijd aan gouden showlijnen geshowt?! Ik denk dat het heel mooi zal staan. En anders eerst een zwarte jachtlijntje proberen?
Afbeelding
Pootjes van Yentle, Spikey, Tygo, Harrie en Breeze!!
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Agnetha schreef:Ik heb de zilvere, 2 verschillende dikte's (en lengte's). Ik vind ze erg mooi bij honden staan!

De dunne voor volwassen honden en de dikke voor pups, gaat prima alleen hele jonge pups lopen aan een gewoon showlijntje. Met 6 maanden gaan ze over op deze lijnen, dan word het showen ook wat serieuzer.
Ik vindt hem zelf ook erg mooi. Maar ik dacht mischien is het wel te jong om daarmee in de puppyklasse te staan :19: Ik ben nu aan het oefenen met het staan en wil dan ook alvast gebruik maken van het lijntje en halsband waar hij dan ook mee in de ring komt te staan
Chezzies
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chezzies »

Als ik jou was zou ik gewoon een grovere slipketting nemen en hij mag niet op slip staan maar je zet hem vast op zijn schakels zodat hij niet slipt.

Die gebruiken de meeste mensen voor de show en ook zo vast gemaakt, op slipstand zetten sommige hem alleen als ze gaan lopen en blijkbaar hun hond anders niet onder controle kunnen houden.

Ik heb de mijne op een show ergens gekocht, maar misschien dat ze hem in dierenwinkels ook wel hebben.

Voor het VZH examen moeten ze ook zon ding om, ook op de dode ring, en voor het UV moest het ook trouwens.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”